söndag 11 maj 2008

Så var ännu en helg över

Konstigt att jag sitter o säger så när de faktiskt är en hel söndag framför mig.
Men de känns bara som söndagar bara är en nedräkning till måndag.
Som avslappningen efter träningen typ.

Så vad har jag haft för mig?
Fredag jobbade jag, i den härliga värmen. Passade på o lämna däcken till alexandra på hennes jobb. Blir alltid lika nöjd när jag hittar så bra i andra städer! Ck tyckte jag skulle börja med nakenstäd... så klart han tycker.
Efter jobbet mötte jag upp en trevlig tjej på ikano gjorde en deal om buzz'et.
Åkte hem o möttes upp av L som skulle grilla o hänga gäng med mig.
Muchos trevligt!
Efter detta satt jag ju o pillade på mitt buzz, som jag så gärna ville spela nu då när det låg där på bordet så fint. Som en 3'åring på julafton.
O utan ps2a kommer man ju inte så långt, så jag gjorde det ända rätta o tvingade ut P hit. Jag skulle ju faktiskt få låna hans ps2a ( ...på obest.tid :P)
Hade riktigt trevligt om man bortser från att mannen är totalt inkompetent när de kommer till att samtala med vänlig ton.
Jag vann iaf 1 gång, fare and square. Sista gången la han sig på sista frågan, ENBART för att jag INTE skulle få njuta av min vinst.
Han är ond. 100% ond.
Har nog aldrig behövt stå ut med så mycket kritik under en hel kväll.
Jag skulle inte äta för mycket godis, för då skulle min röv bli som en ladugårdvägg när jag var 30 o fött barn m.m.
Jag var inkompetent, eftersom jag inte vet vad jag vill jobba med, o heller inte googlat fram vad olika arbeten innebär.
Vad mer? Jaa, jag har nog lyckats radera ut de mesta för o kunna gå vidare med mitt s.k liv :P
Härlig människa de där. Bäst jag gifter mig med honom, så ingen annan hinner före!
Somnade runt 2. Upp igen kl 7 o jobbe lit igen.
Hela dagen gick som på löpande band.
Kom hem vid 11, då hade papap redan vart nere o snott Abbie för en promenad. He loves her :)
Gick ut o la mig i solen en kvart, blev bränd. Helt sjukt!
Åkte iväg på lydnad vid 12.30.
Varmt var de o hundarna blev trötta på 10 minuter. Flås flås flås. Emn hon gjorde bra ifrån sig damen!
Fick tillomed applåder för STÄLLANDE (under gång) o jag säger stå under gång, precis hur mycket jag vill.
Hem igen vid 3. Märkte på vägen hem att de knackade som fan om bilen när jag kopplade.
Först tyckte jag att de knackade när jag svängde Vilket kan betyda att nåt är vajsing med drivknutar, vilket kostar säkert 1 milj o fixa för mig.
Men vid närmare titt så märkte jag att ena hjulet inte satt riktigt fast. Vilket är superbra!
Jävla idiot meck som inte satt dit mina hjul ordentligt. De va ju verkligen värt 180 spänn!!
Åkte till C's pappa som fick dra åt typ alla hjul utom 1. O alla muttrar gick iaf ett varv runt. Helt sjukt! Kunde ju blivit stannandes utan hjul precis vart som helst! Man kör ju inte som en ängel precis...
Efter detta bar färden tillbaka mot Mantorp a.k.a Hooden. Kl var 5 i 5 när vi kom till köpcentrat där ute. Dom stänger 5. För o jävlas med sofie sprang vi ner till Lindex där hon jobbar o försökte va dom sista kunderna ut. Jag fick med mig 2 par linnen. Haha.
Sen åkte vi hem till henne o grillade, återigen, man äter fan inget annat på sommaren. Sen kollade vi på tv, snackade skit, o spelade självklart Buzz. än en gång förlorade jag... jag är tydligen en jävligt dålig människa.
Men nu ska jag inte spela på ett tag. Man vill ju inte tröttna lixzom bah.

Nu är de söndag o jag har inget på tapeten. Mer än tavlor o sånt skit.
E skulle ner till berg o sola sig lite på huden. Jag tror jag åker ner dit oxå.
Får tvätta ikväll.. orkar inte nu... :(

Dååå vet ni råh.

Inga kommentarer: