måndag 26 maj 2008

Oj oj oj

Somnade lite väl sent igår.
Dumelidumt.
Hann ju bara somna till litegrann i soffan, innan man blev väckt av telefonen. Så de borde ju inte ha gjort susen, så att säga.
När väl datorn åkt av, o man lagt sig till sängs får man plötsligt informationen att de finns fler som har svårt o sova, via såndäringa essiomess.
Då känns de inte lika jobbigt längre. Fast kl blev nog 2 innan jag blev bortrövad av självaste John... blund.

Körde till norrpan på morgonen med sällskap. Sällskapet höll käften o satt väl o sov, vilket gjorde det väldigt svårt för mig att hålla mig vaken. Helt plötsligt var jag över på andra körfältet. Vet inte hur många gånger de har hänt nu, bara ren jävla tur att ingen annan låg där just då.
Som straff för att han inte hållt mig vaken, så fick han köra tillbaka! HAH! IN YOUR FACE!
O då passade jag på o sova... höhö. Lite småpinigt när man vaknar till av att man nästan håller på o välta på honom.
Jag är för skön.

Mitt lammkött beter sig konstigt. Får inge grepp alls. Han kanske borde gå till slakt trots allt...

Banken ringde idag om mitt lånelöfte. De såg inge vidare ljust ut, eftersom jag inte sitter på nåt sparande, typ alls, o inte har nån bra karl vid min sida. "Det är kämpigt att flytta till hus själv".. jo.. tack för att du sa det.
I med saltet barre, skopa på.
Jaja, när man minst anar det!

Satt o kolla på Sanningens ögonblick igår igen. Först blev jag en aningens irriterad på bruden dom höll på o kollapsa efter varje fråga. Men sen kom jag o tänka på själv, va de egentligen innebär o svara ärligt på dom där frågorna, om man väl börjar o fundera på det så får man nog lite hjärnsläpp efter ett par stycken.
oh well.

Lagade lite spontan mat idag. Wokgrönsaker med extra minimajs, salladskyckling, kokosmjölk, sötsursås o en skvätt teriyaki sås (orka stava, ser jag ut som en japan?) De blev faktiskt helt ok!

Abbie fick leka med bitgrejan förut. Apportering nästa... jobba jobba jooobaaa.
Nu ska vi dra iväg lite med selen, inte lika varmt ute nu.

Inga kommentarer: