tisdag 27 maj 2008

O de ska uppdateres...

Till de grövsta!
Borde börja med en mall.
Typ: Roligaste händelsen idag?
Tråkigaste?
Vad har du ätit?
Vad gjorde du när du kom hem?

Fasen. Vi kör på det.

Roligaste händelsen idag? När jag skickade mess till Micke K som att o fika lite längre bort "gott med fika? :)" o han o hans polare frenetiskt började vända o vri på sig för o hitta mig. Mohahaha!
Tråkigaste händlesen idag? Att de blåste kallt när jag skulle sola ute i gröngräset. Fick hämta en filt :P
Ätit: Fil o flinger imorrse, morotsbröd på frukosten plus köttfärspaj, matlåda när jag kom hem, ett äppelpäppel, ska få i mig lite rostade mackor oxå innan sängdags. I love to eat.
Gjorde du när du kom hem: Fick en snillerblixt o klädde på mig mina inlines, som säkert har 10 år på nacken. Men dom höll, o jag kunde hålla mig på benen! Åt mat, somnade på altanen med filten, vaknade, gick promenad, hamnade här.

Så, smidigt!

Dagens fråga: Kan nån förklara skillnaden på "Page views" och "Visitors" på sitemeter?

Inga kommentarer: