onsdag 20 augusti 2008

Ajsing


Jag har lyckats igen. Skar mig nåt så jävulskt på klickskrapan förut när jag skulle rätta till rakbladet. Varför är det har alltid så? När man tänker att det inte får hända, så nog fan händer det! Som när man går i en trappa o tänker att man inte får snubbla. Vem fan ligger som ett kolli längst ner i trappen 2sek senare? Djupt o jävligt blev det, skärsåret. O rädd blev jag! Hur ofta skär man sig så där illa liksom? Typ 1cm långt o nog 1cm djupt. Rakt in i peket. Hann se nåt vitt innan jag klämde ihop fingret :-S men de slutade iaf blöda så jag kunde plåstra om det. Fanns inga bamseplåster :( butikstjänst ringde förut o nu ska jag få ytterligare ett ställe, varannan vecka. Dock inte godis den här gången. Bra. Antar jag. Mot linkan nu då. Undrar om jag kan jobba mer med mitt sarjade finger...

Inga kommentarer: