söndag 31 augusti 2008

Ops I did it again.

Satt o nattesurfade lite igår.
Hamnade på HM's hemsida o blev lite småsugen på kläder.
Jag brukar inte handla mycket därifrån, av nån anledning... Men nu blev jag lite sugen på jackor.
Så jag beställde två stycken. Ska ta den som passa bäst. Behövde verkligen en vardags höst jacka. Sen finns det ju som alltid på HM en massa billigt, som kan va bra att ha, så det blev ett par toppar oxå.
Skit bra! Nu när jag inte har några pengar :P
Sånt löööser sig.
Nyss hemkommen från ett litet söndags äventyr.
Jobbade på bra ute i Yxbacken. Blev mycket gjort, så det ska nog inte vara några problem för dom att få klart det under veckan. Sen har vi vår egna nybyggda bana att träna på! Ser verkligen fram emot EM den 20'e som vi ska hålla i. De kommer bli superkul! 5 toasters på det liksom... O utekväll på Hugos efteråt.. woho, håll i hatten säger jag bara!
Nu ska jag göra min stackars krake till hund sällskap framför tv'n en sväng.

Adios Amigos.



Jag tar en sån, tack!
Gaddämnit snyggve!

Inga kommentarer: