tisdag 5 augusti 2008

Tisdag



Har ont i huvvet, varför kommer det tillbaks hela tiden föör?
Ska jag behöva käka Ipren i förebyggande syfte kanske?!
Allmänt pms'ig.
O extrema choklad craving... har typ 3 dumle kvar i godispåsen.. min räddning!
Jag borde se ut som en strandad val. Fo' sho!
Det är spindlar överallt i lägenheten. Trillade ut en ur mina byxor som hängt på tork... o en i taket i hallen, med sånna jäääättte låååånga ben.
Nån som kan komma hit o dräpa dom?!
Mina blåmärken på bena är supersexiga. Verkligen!
Stormen har blåst ner en jävla massa träd. Look for yourselves.
Fick äckel-as-tråkigaste stället o städa idag på eftermiddagen. Sammhällstjänst?
Många på J som tyckte de va trist att jag skulle sluta o ville att jag skulle börja jobba där istället.
Vetefan om en flytt till norrpan är värd detta dock. Give some more!
Har gått o trallat på "Det var en gång en liten fågel" med Laser inc. Don't fucking ask me why, för jag har ingen aning, tyckte mest de va skit irriterande förstås.
Imorrn blir de Skänningemarknad, som alltid. Same procedure as every year.
O i helgen hoppas jag på en karatefylla 'a la Nica, vilket det säkert inte blir för jag är fattig.
Vem va de som sa att de va lätt o va tjej för man blir aaaalltid bjuden på drinkar på krogen??
My ass...
På söndag drar träningen i motala igång igen. Jag o Abbie är jääävligt pepp på det!

Soffan nästa...
Lovers.... ;)
Mot Stockholm..!
Faller en falleralla...

O en kul låt, som jag med all säkerhet kommer nynna på hela dagen imorrn:


1 kommentar:

Anonym sa...

Så det ffinns fler PMS monster...
Hur är det på jobbet då?Beundrar dig för att du går dit när du är uppsagd!Sträck på dig!
\Poppan