tisdag 12 augusti 2008

Blöt!


Usch. Varför måste det regna så förbannat??
De va ju tillomed varmt ute idag på dan närman jobbade. Men så fort man kommer hem så kommer stans jävla oväder.
OVÄRT.
Jag har fått pikar om att jag tycker för lite. Jag måste risa o rosa, o tycka om saker o ting här i bloggen. O jag har själv tänkt tanken att jag ska gå in på både aftonbladet (aftonhoran?) & expressen, hitta nåt jag vill debattera om, o sen skriva det i bloggen. Hepp!
Det får bli.. nån dag.. sen.. typ.
Åkte iväg till Norrköping med P ikväll. Jävla ovärt de med eftersom det som sagt spöregnade!
Träningen blev ju istort sett obefintlig...
Mötet blev ju av iaf.
Ska leta upp lite hotell, det blir fint de.
Firade av kvällen med att käka kakor o dricka milkshake. De va faktiskt värt! Tills vi mådde illa...
Nu sitter jag dyngsur, o har ont i huvvet. Pallar inte med sån här stress o flackande hit o dit.
Jag vill ha lugn o ro! Som pensionärerna!
Nu ska jag dö halal...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ris & ros-ämnen:

Tyst asfalt
Årets ambullvalpar/isbjörnar
Vikten av fetma
Kvinnlig onani
Konjukturläget och arbetsmarknaden

Kom igen, kör! Debattera på barrra!

Anonym sa...

Jaha.. stavade fel, sånt som inte får hända.
Måste ha mer kaffe. Eller bör jag kanske gå till jobbet?
Åka till jobbet och dricka kaffe - ja !

Nica Hansson sa...

Bra där, väl rutet!
Ska se om/när jag hinner, i mitt sååå upptagna liv, att debatera lite om detta.
Tack för bitch-slap'en!