söndag 31 augusti 2008

Road Trip

Igår blev jag uppplockad av J o Mr fluke från Enköping.
Resan skulle bära av mot Jönköping. O så blev det.
Jag satt bak o gjorde dottern sällskap. I'm great with kids...
Läste My little pony, sjöng små grodorna o.s.v. inga konstigheter där liksom.
Väl framme sken solen o vädret var helt kanon. Kul o se allt folk igen, alla är verkligen jätte trevliga o alla pratar med alla.
Tävlingen gick smidigt o snabbt. Allt var avklarat redan vid 5. Det kändes rätt skönt o veta att man skulle komma hem skapligt. Köpte ju lite lottersåklart o vann lite godis o kraffs till Abbie. hon blev överlycklig, såklart.
Tyvärr hängde vi inte med på deras pubkväll, men på Em så ska de kalsas o de ska bli riktigt spännande o se hur det kan sluta inom den här föreningen :P
När jag kom hem mötte jag upp C o vi tog en promenix.
Sen köpte vi mat o åkte hem hit o hängde gäng resten av kvällen.
Imorrse vaknade jag flera gånger, men beslöt mig för att tillsist gå upp vid 10.
det visade sig att Abbie påbörjat sitt löp nu, så det är väl bara o le o se glad ut i 3-4 veckor nu då.
Typiskt. Då blir det iaf ingen tävling nästa helg. Får se om man kan göra Pennhip ändå.
Isabell ringde igår o undra om jag kunde va lite hundpromenerare åt dom idag. Dom skulle iväg på äventyr. Så snart ska jag åka ut dit, sen åker jag nog vidare till yxbacken o ser om dom behöver hjälp av min enorma muskelmassa.
Imorrn ska jag ställa mig på arbetsförmedlingen. blä. Men efteråt ska jag ju iväg på intervju, så förhoppningsvis behöver jag inte deras hjälp så möe.

Skit trist inläg, men jag bah pallar inte lixzom typ baah.

Inga kommentarer: