torsdag 28 augusti 2008

Vart tog den söta lilla flickan vägen?

Gud var allting är så sexfixerat nu för tiden. Man blir ju snart gråhårig av allt snack.
Jag har inga problem med att prata sex, det kan va väldigt kul ibland. Men jisses...
Har ju som nu är av lokal kännedom reggat mig på spraydate. O man blir ju inte jätte positivt övverraskad av utbudet måste jag ju säga. Inte är jag heller speciellt förvånad :P
O inte heller är jag speciellt shyrreshysst, men det är ju sant.
Nog om detta... varför tog jag ens upp det :)

Tog mig i kragen o bar ner den aptunga Tvättsäcken a.k.a Fettsäcken a.k.a Emo-säcken till tvättstugan i tron om att alla borde ha tvättat klart nu som började kl 17. Tji fick jag, för alla har nog helt plötsligt tänkte som jag. Jätte upptaget överallt var det. Bara o vänta o prova om en timme igen då... väldigt ovärt.. eftersom jag måste torktumla allt för det måste va torrt tills imorrn. Ska ju lämna tillbaka alla jobbkläder... jävlar vad jag har klåpat jobbkläder under den här tiden :P

Åkte hem till Isabell o Tomas i eftermiddags efter jobbet. Man kan inget annat än att älska denna familjen kaikon! Allt gott till er! Inga andra får mig att falla ihop på golvet av skratt som ni :D
Nu ska Habibi få sig en egen sele snart. I får lägga till med sina skills!

Kom hem.. skulle gjort lite nytta.. men det har jag nog inte gjort.. av nån anledning fastnar jag hemsk mycket o längre framför datorn nuför tiden... :P

Nu ska jag sluta med det iaf.
Här kommer en bildbomb, bara på djur:
Är vi framme snart?
Puppies!
Snokjävel i skogen.. eeewwww.
Lex o Abbie
Äckelspindel i källaren idag! BLÄ! Stor som en handflata!

2 kommentarer:

Anonym sa...

OH my god!!! Du måste varna innan bilder på spindlar stora som hus dyker upp i bloggen, höll ju på att få en hjärtattack här!! *andas så ja andas*

Anonym sa...

eeeeeeeeeeeehuw va äckligt...snokjävel o spindel.. *rysningar*