lördag 9 augusti 2008

Jag är 24 år

Ändå har jag inte lärt mig att även om man bara tar lite av varje godissort så blir påsen full ändå tillslut.
:P
Har precis komit hem efter några timmars jobb. Utlandsresa here I come :)
Om de inte är så illa att jag står helt utan jobb sen.. då är de svårt o lägga undan 2 papp i månaden... höhö.
Min mobil har börjat göra mig förbannad. Efter ovädret sist så har jag tokdålig mottagning här hemma.. överallt. I hela lägenheten. Alla hör mig tydligen, men jag hör knappt dom! Får väl ta o damma av hemtelefonen som typ aldrig används. Förutom när telefonförsäljarna ringer. Fast dom kan va rätt roliga att prata med ibland :)
Om en halvtimme ska jag iväg till Tallboda't. Träna lite hund.
Ikväll skulle de vart fiesta, men den blev cancelled. Jag köpte hem grejer till tacos, o just nu känner jag mest för o glo på film o äta just tacos ikväll... me myself and I.
Det är skönt o inte göra ett blaj ibland.

Lördag då

Inga kommentarer: