söndag 10 augusti 2008

Raindrops...

...keeps falling on my head!
Gaddämnit för o va ute i regnet. Jag hatar o bli blöt. Jag hatar regn.
Men vad gör man inte?
Försökte sova ut imorrse. Vaknade kl 7. Det är inte att sova ut... det är att vara arbetsskadad.
Gick o la mig runt 1 nångång. Men jag trotsade o låg kvar i sängen till 10, småslumrade lite sådär.
Tänk om man kunde hitta ett jobb där man började typ... kl 8. Va värt!
Satt i soffan o hängde gäng tills klockan slog 13.20. Då var de dags o styra Gutten mot Motalalala.
Samma härliga gäng som förut anslöt sig även till denna kurs.
Tackar A för att hon köpte regnstället till mig, de kom väl till pass idag ;)
Nu fattas bara ett par heta gummistövlar!
Lite synd var väl att vi inte gjorde nånting med hundarna idag. De kunde dom ju sagt så kunde hon fått vart hemma istället.
Åkte iväg till en åker o såg på när ena tränaren med sin schäfer körde ett spår.
De ska nog inte va några större problem för damen :P
Synd att många är typ där för o fika o umgås, inte för att till 100% träna sin hund. Det känns bara som att jag o L är där för den sakens skull. Vi stannade kvar en stund på planen efter dom andra åkt o fick lite vägledningar av tränarna. Tror dom tycker det känns bra att vi kör all in oxå. Ska ansluta mig dit, bara ett medlemskap i schäferhundklubben, som är helt värdo för mig, o sen medlemskap i ortsgruppen. Sen får man träna fritt när man vill!
Avslutade med lite lek för Abbie o Inka. Springer omkring som två stuckna grisar dom där två.
Var genomblöt när jag kom hem... o hunden oxå...
Nån som vill värma?
Får bli o hoppa in o ta en varm dusch istället.

Imorrn är de jobb igen...x2... Fyy f...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Im working 9 to 5. Precis som Dolly :)

Nica Hansson sa...

You suck :P