fredag 8 augusti 2008

Ibland

Ibland är jag för lättroad.
Sitter o skrattar åt mina egna skämt! :) Betyder de då att dom är så jävla bra? Eller att jag har dålig humor?
Nu är första veckan avklarad. 3 to go! Om tiden fortsätter i den här takten så kommer de gå undan.
Vilket betyder att jag på allvar måste börja söka jobb nu.
Fixade lite ärenden efter jobbet idag, sen hem o käka o duscha, sen vidare till Sörping för o käka glass. Jag hatar o stressa... det betyder att jag typ hoppade in i duschen lika fort som jag hoppade ut. Snabbare än min egen skugga! Hoppade i några s.k kläder o kammade inte ens håret. Ibland är de skönt o veta att man är så snygg att man inte ens behöver göra sig iordning när man går utanför dörren... yeah... right.
I wish. Men sånt bjuder jag på ibland.
Gick ju fan ett helt år utan smink för flera år sedan. De ni! Hett hett hett.
Blev bösmätt av glassen iaf. Fick bli en Mary Poppins den här gången, har trånat efter den många gånger men choklad begäret har alltid tagit överhanden. Den var riktigt god iaf!
Efter det följde flickorna med hem hit o ci tittade på A's bilder från utlandet.
Vill åka utomlands igen!!
De snackas om en trip till Ibiza nästa år. Spara spara spara, sen ska jag fan med!
Klockan är mycket o det är dags för sängen igen. Igår blev klockan alldeles för mycket.. av nån märklig anledning ;)
Jobba lite imorrn, sen ut o träna hund med P. Det är dags o ta tag i den biten nu! ( hur många gånger har jag sagt det?)

Smell you lejter, smuckers.
My Mary Poppins!
Twin Peaks
Wienerwalz (stavar hur jag vill!)
Schlutt'!
Mätta o glada...

Inga kommentarer: