torsdag 7 augusti 2008

Swwiiiisschhh

Som en oljad blixt gick första arbetsveckan.
Heeelt sjuuukt.
Hur många gånger ska jag behöva säga det?
Time flies...
A o jag gick en promenad förut o disskuterade just detta fenomen med tid som bara springer iväg.
Hur länge jag vart singel exempelvis. Eller ja, första gången ever som jag iaf inte ens börjat inleda nånting med nån på x-antal månader. Shiiit assaaa...
O hur länge jag haft Abbie damen. 10 fucking månader. Snart ett helt år!
Fatta va fort det här året har gått!! Tror inte det nånsin har gått så fort som nu. Känns som man vill klistra upp ögonlocken så man inte kan blinka så ofta, för de känns som en evighet som swischar förbi varenda gång man stänger ögonen...
Vi pratade oxå om att vi inte känner oss som 25. Snarare 20, A sa 14.. men jag tycker att de va lite att ta i ;)
Oj oj oj...
Kanske är så här o bli gammal...
"Är de så här när man är kär när man är liten, hur blir de då när man är kär när man blir stoooor?"
Bert är genitalisk.
Köpte mig en spårsele idag, men den va too big.
Många ärenden blev det innan jag kom hem, men nu är de klart iaf, o ännu mer fattig blev jag. Hepp!
Skulle ladrig palla o bli student... jesus för o va fattig.
It sucks.
Big time.

Va de nåt mer?
Nae.
Hej!

Inga kommentarer: