måndag 25 augusti 2008

så jävla ovärt

Ska sälja av med bilfan o bosätta mig nånstans där man kan cykla till precis allt. För då minsann behöver det inte kosta 3tusen för o laga nåt jävla avgassystem som gått av inte...
BILAR!
Behöver jag säga mer..?
o KARLAR...
Äh, de kom av bara farten.

Totalt TD är jag. Död. Halalad.
Jobbat o godiset var fan slut överallt, o jag visste redan innan att jag inte gjort nån beställning, så de fick bli som de blev.
Kändes som de inte var lika många som frågade efter skitsaker idag faktiskt.

Åkte komunalt hem idag. Det var en upplevelse! Med alla jävla gymnasie ungdomar.. så de va precis tpokfullt på bussen. Så jag fick stå. Ingen som kände att jag såg gammal ut o behövde sitta.. saknar helt respekt ungjävlarna.
Imorrn måste jag åka igen... eftersom bilen inte är hel än.

Fick reda på att en kille ska på intervju för ett butikschefsjobb på fredag, i just denna kedja.. Haha. Anställ mig bah :)
Kan gott o väl flytta till norrköping, de gör mig nog gott! gott gotti gott gott....

Köpte en jävla massa godis idag (3,90:-hg). Som tröst. Oxå det helt värdo.
För imorrse köpte jag nektariner o skulle va nyttig hela veckan fram till fredag. Sånt där som känns bra i själen. O så tänkte jag uppmana alla er andra att göra samma sak. Vi käkar frukt istället för godis! Kom igen! Men det gick ju inge vidare. Fan. Ät med er.. Ät o svulla. Det är vi värda!

Nu sätta sig ner för första gången idag.
TJIPP.

Inga kommentarer: