torsdag 14 augusti 2008

Det börjar närma sig...

Det börjar närma sig slutet för jobb. Jag vet att jag borde ligga i mer i att söka, men jag orkar fan inte... jag är helt ärlig!
Jag söker dom som dyker upp på platsbanken. Sen ska jag ta tag i o söka några reserver jag har i bakfickan nästa vecka... Fick en smart förslag att hoppa på en KY utbildning i Eldistribution, 1 ½år i Katrineholm. Haha. Skulle slå ut hela Linköpings el på en dag :D Men ändå rätt lockande!
Det är helt sjukt att man slutar jobba kl 15, men ändå är hela jävla eftermiddagen fullspäckad så man knappt hinner med sig själv. 3timmar går på två sekunder känns det som.
Raketfart!
Det börjar även närma sig fredag. Det är en härlig dag tycker jag. Imorrn kväll ska vi ut till Motala o kolla på lite band. De blir fint de!
På lördag får jag kanske besök.. nervöööst, o spännande. Jag bah kööör ;)
Innan det blir de lite jobb, i vanlig ordning.
Söndag hundträning. Hepp!

Läste Aftonbladet häromdagen. Stod en artikel o "Filip o Fredriks skandalfylla", eller nåt i den stilen. Dom är ju bara så sköna! Dom firar av nånting som dom tycker är värt att fira, sen beger dom sig till nåt slags "genrep" av Kristallen jippot, helt dyngade! Sitter o fnissar o har sig. Haha! Det mognaste av allt var att dom faktiskt ringde sin manager o frågade om det var ok att dom firade lite, varpå dom fick som svar att -De fick dom, så länge dom dök upp på Kristallen grejen.
Jag gillar när vi svenskar går vår egen väg ibland, o tar ett steg ut från ledet av mainstream :)

Det typiska hände mig idag. Det där typpikt irriterande som bara händer mig.
Här ser ni mig berätta, med egna ord:



Lilltjejan på jobbet var söt häromdagen oxå. Hon sa att de va trist att jag skulle sluta om 2 v för de var så kul o jobba med mig. Naaaw.. möllenööö, va söt hon är. Då blir man glad!
Vet inte vad det är med mig, men jag har fan så lätt för o umgås med människor, everybody loves me :D
...kind'a...
Körde in jobb-bilen på service idag, fick en lånebil i automatutförande!
Det var inte igår man körde automat! Har i ärlighetens namn bara kört med automat en gång i hela mitt liv. Men de gick som på räls :) Tillslut slutade foten leta efter kopplingen...

Fick ett nattligt samtal igår. Först blev jag fly förbannad. Sen lugnade jag ner mig. Sen ringde jag upp o så skrattade vi lite åt det hela.
Försökte få människan på nån slags rätsida.. men vet inte hur bra det gick. Vi klarar oss utan krångel! Glöm aldrig det. Sånt som börjar med krångel, slutar sällan lyckligt.. if you ask me.

Idag var det som vanligt fint väder under tiden man jobbar, sen lagom när man kommer hem so blir de kolsvart på himlen o regnet öser ner. Gick iaf en prom med C. Behövde inga gummistövlar den här gången :P
Sen fick jag rycket o började tvätta lite! Huslig, johoråh!
Men ingen torktumlare fick jag så jag måste ner strax innan jag går o lägger mig o hämta det sista. Om inte klåparna har snott det då vill säga.

Varför är flugor så korkade?
Visst, dom har små hjärnor, så man kan väl inte förvänta sig underverk.
Fick in 2 stycken igår. O jag vet inte hur många gånger jag slog till fanskapet för han var i mitt dricksglas, men likförbannat så ska han ner där igen?!
VILL DU DÖ?
Konstigt nog lever dom fortfarande, vilket betyder att varken Hobbe eller Abbie har haft ork till att äta upp dom... värdiga djur.

Nu orkar jag inte skriva mera.. faktiskt.
En bra låt avslutar vi med.

Armin van Buuren


Inga kommentarer: