tisdag 21 oktober 2008

Dagens Horoskop

Skorpionen
Jag är trött på att skriva de här jävla horoskopen. 2 500 kr ex moms är inte direkt någon drömlön. Ändå sitter jag här varje jävla måndag och skriver den här dyngan. Det här gör mig så jävla olycklig. Tänk om jag bara hade turen att få avlida i någon sjuk jävla olycka. Som du. Onsdag kväll.

Det känns tryggt tycker jag.
Vill ni oxå få den kalla sanningen rakt i ansiktet, iatälet för o läsa alla andra humbug Horoskop så tipsar jag er om att gå i på 1000apor.se o klicka er vidare till horoskopen där.

Igår har jag jävulsk huvudvärk under arbetsdagen.
Idag har jag skitont i magen. Det liksom sticker, som om man inte ätit på 45 år.
Vilket jag har. Jag åt för bara nån timme sen. Mammas lasagne. Den skulle behövt lite merr färg, om ni frågar mig. Men smaken var de verkligen inget fel på!

Blev erbjuden mer tid på andra jobbet.
Men måste veta hur de blir med tider o skit.. o om jag kan få bli av med dom flesta timmarna på telefonjobbet :S Vilket säkert inte går. Men jag håller tummarna iaf.

Det har även planerats nån slag resa till Sälen v3. WOHO! De komer ju bli as kul om de blir av.. we'll see!
Now back to work.

3 kommentarer:

Anonym sa...

akta blindtarmen. feber?

Nica Hansson sa...

Anonym doktor?
Nej, ingen feber...

Anonym sa...

Doktor Josef Mengele. tror det vart nått fel för jag skrev in namnet har jag för mig.