lördag 4 oktober 2008

Helg!

Jajemen, en hel helg fri från arbete :P
Skulle ju ut på arfter work med jobbet igår. Men banga..
Ahiiit asssaaaa... :P
Men när jag hämtat upp J så kände jag vldigt mycket bara för o ligga i soffan o mysa, käka pizza o bara vaaaaaaaaaaaa....
Så de fick bli så.
Så typiskt mig o banga på sånna grejer, men ajg orkar inte bry mig.
Så nu jobbar jag ihjäl mig o när jag inte gör det så försöker jag hinna med o andas o träna hunden.
Var iväg till motala i dag o körde lite spår o lydnad. C hängde med o tittade.
De gick bra tycker jag. Jag är nöjd.
Synd bara att man inte får höra så mycket varken bu eller bä, för att man inte har några "problem" med nåt direkt. Inte så att jag gör alltid felfritt, verkligen inte. Men andra har större problem än mig o får då all uppmärksamhet...men men.
Får väl ta de positivt.
Nu ska vi snart iväg till Hooden o hänga gäng med A & C som kommer hit från götet, o fam Wiggur/Axbom oxå som bor där :)

Hörs & störs

Inga kommentarer: