tisdag 7 oktober 2008

So tired

Skyll dig själv kan ni ju säga då, med all rätt... men trött är jag.
Jobbade 12 h igår.. idag jobbade jag bara 2 extra timmar. Anledningen till detta var att 3 av mina nya arbetskamrater var sugna på att åka till cloetta en dag som denna!
O för att göra saker o ting väldigt smidiga så valde dom att gå upp i ottan o åka hem till pickhult med mig när jag jobbade klart.
En befann sig på utsatt plats vid utsatt tid, en annan befann sig även han på iaf utsatt plats men inte på utsatt tid. Den tredje befann sig varken på rätt plats eller på rätt tid, haha. Lilla Karin då :) Hon är inte från den här staden, så då kan de ju va lite svårt att ta sig från plats a, till plats b.
Vi handlade iaf lite choklad, jag handlade ju inte så mycket eftersom jag inte har speciellt långt dit.
Måste avsluta... återkommer...

Dagens Horoskop:

Skorpionen:
Den här veckan blir full av mörka tankar. Läkaren påstår att du har en “kemisk obalans” och skriver ut en massa tabletter. Men de hjälper inte. På söndag röntgar de huvet på dig och får syn på en tumör som är lika stor som en apelsin. Nej, förresten. Den är stor som en pumpa. Du dör ganska snart efter det och det är du
väl värd, din jävla fitta.

Äh fan, jag är nöjd.

Annars är jag förjävla irriterad idag, på ett väsen av kött o blod. Inte ofta jag känner för o lägga till nån över käften. Men just nu knns den tanken väldigt lockande...
Tur att en arbetsvecka bara har 5 dagar... Verkligen tur. I say.

Nu ska jag fortsätta ringa o pracka på några stackars små pensionärer några lotter.

KOM O KÖP.

Inga kommentarer: