onsdag 1 oktober 2008

Tagga'ru?

Tagga aftonbladet?
Läste nyss om detta på aftonbladet. Det måste ju va ett April skämt.. tänkte ja.. men sen insåg jag ju att de var den 1 oktober idag.. vilket inte riktigt kan stämma då ju...
Fattar inte riktigt innebörden av de hela, o för att inte verka alldeles fö rlätt lurad så tordes jag inte fixa det heller :P
Men ni andra kan ju göra det, o åtekomma till mig om de nu funkar :D

Utöver detta kommer jag idag att arbeta 12h... det är feejnt :P
Var uppe med tuppen o städade lite.
Tänkte att de säkert va lugnt o skippa kvälls projektet idag, men si de fick man inte.
Så de blir lite extra cash kan man väl säga.
Ska se hur jag löser det framöver...

Fick sällskap igår av herr J, han ska jobbe lite i min stad denna här veckan.
Inte dumt de inte.
Kollade på Färjan, som vi "fixade hem", jag tycker faktiskt att de va rätt kul.. plus att man blev rätt usgen på o åka en kryss snart igen :D

Nu ska jag fortsätta ringa folk som en dåre.
Smell you lejters.

Inga kommentarer: