söndag 28 september 2008

Helt i min smak...

Har denna dag varit.
Somnade alldeles för sent går.
Fick nattliga samtal som höll mig uppe till senare 3, närmare 4 tror jag.
Innan hittade jag himla massa goa låtar sörrni.
Vaknade ändå kl 8. Som alltid! Jämt kl 8 vaknar jag första gången... men somnade om o gick upp vid 9 nångång.
Ringde o gjorde ett väckningsförsök av J. Men icke :P
Dock vaknade han några minuter senare, så de va väl godkänt.
Duschade, gick ut med hund o.s.v. De vanliga morgon bestyren.
Åkte in o hämtade J vid 1 nångång. Det är tur att jag iaf har mitt lilla rosa kvar ;)
Har legat o slappat hela dagen. Mycket välkommet. Mycket föll på plats...
Åkte förbi la Donken påväg in mot stan igen. Köpte nya New York Supreme - Dra åt pipsvängen så jävla god den va!
Go fetch it, säger jag bara! :P
Kollade på Ensam Mamma Söker nyss. Är de bara jag som bli glad o lycklig av o se det programmet? :)
Alla mysiga gamla svenska låtar, sommar, nyfunnen kärlek. Helt fantastiskt. Synd att de inte är sommar längre i verkligeheten.
Måste lämna in en lista till far så han får spela in allt som börjar nu nästa vecka i serie-väg.
Färjan, Greys anatomy, bonde söker fru.. allt va de nu är!
Tittar jag inte på allt, så känner jag mig så utanför, o alla som är utanför är mobbade o inte lika mycket värda. Livets hårda skola :D
Fast nu var jag ironisk. Synd att inte sånt syns...
Förut skulle jag sminka mig lite. Sånt är ju kul.
Mindre kul är de när man börjar nysa mitt i alltihopa.
Den berömda:

Vackeert.

Har fortfarande inte kommit in i dygns rytmen... nu behöver jag ju inte sova kl 22 längre. Ska ju inte gå upp förns 8. Men kroppen är fortfarande trött vid den vanliga tiden. Måste hitta nåt nytt. Tror inte de här kommer passa mig allt för länge. We'll see.

Nu blir de dusch.
Svejsan!


1 kommentar:

Anonym sa...

ABBI :D :D