söndag 7 september 2008

Söndag

Ännu en söndag avklarad i hundtävlingens tecken.
Riktigt kul o träffa så många från vår förening som kom!
Men de va rätt segt att vakna så tidigt (7.40), eftersom jag inte somnade förns typ 2...

Blev en aning besviken. Men det är ju ett jävla spel o va snigel...
Man vill inte påbörja nåt med flera, samtidigt som man har svårt o lita på vad en säger.
Helt plötsligt kan man ju stå där helt tomhänt. Då kanske ingen av dom var nåt o satsa på från första början iofs... men jaja. Jag är verkligen inte den som är efterhängsen eller "på", o det kanske straffar mig, men det är helt enkelt inte jag. Jag förväntar mig inte att han ska slänga sig i armarna på mig heller, för sånt kan jag bli jävligt anti på oxå. Så hur i helvette ska man va för o få Nica intresserad då kan man ju undra :P Jag är nog helt enkelt krånglig. Jag vet när jag vet vad jag vill ha. O då märker han det oxå. Sen blir man ju som sagt besviken när allt prat inte leder nånstans, nån fegar ur. Sånt har jag varken tid eller ork till! Go for it för fan. Vad väntar man på? Jag tänker inte övertyga nån. Jag tänker inte sälja ut mig som nåt jävla objekt. "Try Nica, and you will never have to try anything else. Again."
Det är ju inte så man sitter o väljer mellan olika, som ett kortspel. Men det känns ändå som rätt mycket o ta hand om på en gång... På gott o ont.
Nog om detta.

Mamma o pappa har vart änglar o tittat till Abbie idag. Hon fick stanna hemma.
Alltid lika trevligt o åka på roadtrips med P. Men jag undrar om vi börjar bli lite för personliga med varandra... don't get me wrong nu :D Men karln visar mig ju ingen respekt för att jag är kvinna. O då får han fan höra tillbaka :P
Tävlingen i sig gick väl smidigt, men reglerna töjs de lite på o det känns verkligen inte lika seriöst som när SWBA håller i tävlingar. We kick ass ;)
Snart är det EM oxå. Ska bli jävligt kul o festa med alla dom! Om man nu lyckas ha några kronor kvar på kontot.
Den 27'e blev jag oxå bjuden på fest. Najs! Jag är verkligen pepp på fylla nu, va ju toklänge sen! :P

Nu ska jag dra på en film tänkte jag. Ska ju lixom inte upp o göra nåt speciellt imorrn. Fy fan. Måste jobba snart... bara gått en vecka o man är redan ur balans. Ska iaf ut med Inka o Lina på morgonen, får se vad resten av dagen bjuder på!

Cherioo fucker mothers!

Inga kommentarer: