söndag 21 september 2008

Hujedamig!

Då ska vi se om vi kan göra en liten kort sumering över helgen.
I fredags var det ju utbildning igen. Den här dagen gick allt mycket smidigare, o vi snackade o skämtade som fan många av oss i gruppen. Fick i uppgift att skriva ett helt säljsamtal, o vi skulle sälja muggar. Muggar liksom.. piece of cake."kan ni sälja den här muggen så kan ni fan sälja allt sen!"
Jo jag tackar ja. Jag skrev ner nånting direkt från huvudet bara, kollade igenom milstolparna som ska finnas med, behovs analys, inledning, asvlut o allt va de heter.
Sen skulle killen samla in alla dessa som vi skrivit, för att sedan ge till våra teamcoacher. Väldigt märkligt tänkte vi. Men han sa att de va jätte kul o läsa dom där sen efter några månader när man jobbat o lärt sig mer.
Nu slutade det ju inte där, utan när alla var klara lusläste han genom alla o valde att läsa upp 2 stycken.
Självklart min ;) Höhö. This is really my thaaang. Typ.
Alla applåderade efteråt o tyckte att jag va jätteduktig, woho!
Senare på eftermiddagen hade vi typ produktionsinfo, eller va man ska kalla de. vi fick reda på vad vi ska sälja under första tiden nu, plus att 5 av oss ( även där jag såklart) ska börja med en specialare 4 kvällar i veckan. Helt ärligt så ska de bli riktigt spännande den här första veckan, som börjar imorgon.
Imorrn ska vi väl medlyssna lite, sen fick vi hoppa på om vi ville. Ska även ha utbildning på specialaren som vi skulle dra igång med på tisdag kväll.

Efter jobbet så åkte jag hem o gjorde mig iordning för en biokväll med C.
Käkade lite på steves innan.
Vi kollade på Patrik 1,5.
Typisk svensk film... om jag får säga. Helt ok o så, skrattade ett par gånger. Helt ok helt enkelt!
Blev en ganska sen kväll, var ju tvungen o packa inför lördagen, o duscha o allt va jag skulle hinna med innan jag gick till sängs med mig själv.

Upp kl 6.30 igår. Tyckte att jag skulle ha gott om tid. Men icke. 7.30 åkte jag hemifrån, men va ju tvungen o tanka o ditten med datten. Kom fram till yxbacken vid 8.30. Hur nu de gick till.
Hela dagen där ute va jätte trevlig. Kul o se alla igen. Jag hängde mest i kaffeterian, som var min uppgift, sen sprang man ju lite emellan de andra oxå. Kollade inte så mycket på tävlingen, var tvungen o servera mat. Men såg lite grann iaf. Alla va jättenöjda med banan. Bra jobbat!
Fick beröm för mina dumlekakor oxå, hehe. They're like druuugs.
allt drog ut på tiden o tillsut kom vi väl därifrån vid 18.30 tiden. Kl 7 va tanken att vi skulle åka mot Hugos. Tjena... Vi va typ 5 som skulle göra oss iordning samtidigt... men vid 20.30 kom vi iväg iaf :D
Bättre sent än aldrig liksom :P
Käkade god mat, drack gott, dock lite för mycket, men ändå. Körde lite rundpingis, fan va kass jag var :)
Gjorde väl inget man ångrar sådär, vissa saker är smarta, andra inte, o på fyllan är de så svårt o avgöra sånna världsliga ting :P
Kitty såg jag knappt skymten av, hon skulle va DJ för kvällen.
Kom hem till hardcore igen vid 3 nångång. Käkade lite kebab... de gjorde nog susen, för idag va jag inte alls mycket bakis när jag vakna. Mest vart seeg hela dagen.
Vaknade vid 9. Fick dåligt samvete för att jag inte ringt o sagt till motala att jag inte skulle komma på träningen :/
Somnade om o gick upp vid 11.30. Inte världens mest bekväma säng, så ryggen o nacken är lite pajj idag igen :P
Gick en promenad med damen så hon fick springa av sig. Sen låg vi i soffan o kollade på Idol hela dagen. Åkte hem vid 3.
Tack för husrum o mat Hardcore's! :)
Nu vill jag bara dö halal i soffan... känns rätt gött o börja 12 ändå imorrn.. behöver inte gå o lägga sig vid 22 liksom, heeey.
Får se om jag orkar med lite sällskap efter jobbet imorrn, isf kommer J hit.

Vi säger väl så då...

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe. jobba inte ihjäl dig nu då :)