onsdag 17 september 2008

Jag fick'et

Det var mina 2 veckor som arbetslös det.
Var på intervju i måndags. Det gick bra. Det var fina lokaler o så men visst fan fick jag en äckelkänsla så fort jag kom in bland kontorslandskapen... :S
Been there, done that. Men jag ska inte dömma. Det kanske blir skit kul den här gången! *host*
Telia är ju känt liksom, så de borde ju inte va så svårt o snacka för.
Imorrn ska jag iväg poå första utbildningen, o på fredag samma sak. 8-17. Hella dagen bah.
tydligen samma företag som jag en gång innan jobbat för, fast då hette dom Manpower solutions.
Så jag vet med erfarenhet att dom är jävligt seriösa iaf.
Får väl börja jobba på måndag antar jag.
kl. 12.15 - 21 måndag till torsdag, o 9-18 på fredagar. Jesus... Det får funka helt enkelt!
Ganska gött o hinna med det man ska innan jobbet, hunden o allt vad det är!
Annars har dom senaste 2 dagarna spenderats med J. Så himla mysigt! I like. De känns så skönt o så avslappnat, o jag är fortfarande förvånad att de inte finns nåt o klaga på ;)
Finns ett ord för de hela: FEEEJNT!
I mån-tis var vi där, sen åkte vi hem hit.
Tog ett aerovarv till norrk idag igen, shyrre shysst liksom. Passade även på o träna hunden när jag lämnat av J vid sitt hem.
Hon drog 2 kalas drag vid vagnen på 380kg. Duktigt!
Kämparglöden den finns där. Tog även en promenad med dom andra hundarna.
Nu ska jag då hoppa in i dusch, sen slänga mig på soffan. Köpte choklad påvägen hem.. :P

Hörs & störs!


Finns de hjärterum...

2 kommentarer:

Anonym sa...

lite platt jag är där då :)

Anonym sa...

grattis till jobbet!