söndag 14 september 2008

Suck...

O hur bra man än tycker att vissa låtar är som man hittar på Jåtjåb så inte fan kan jag lyssna på dom. Lagom in i halva låten så hänger sig skiten.
DUMT.
Jefla datamaskin.
Men första halvan av Markus låten verkar iaf bra *tummen upp*
Kom o tänka på den efter i lördags. Då stog vi ute o grillade o hade radion på ut i högtalarna. Då kom den låten. Very nice. O inte ska vi väl förglömma den fina uppvärmningen vi brudar drog till med i gröngräset. Tror vi får köra nåt sånt på lördag igen om de blir kallt, så inte åskådarna fryser ihjäl :P
Jag ska tydligen baka lite, o stå i cafeterian. De fixar jag de!
36 anmälda till kvällen, fiint.
Får se vart jag däckar på kvällen. De beror lite på, som dom säger ;)
Gick upp 12 idag!
Heeelt sjukt. Trött i mössan måste jag varit.
Somnade efter 2 nångång. Vaknade vid 10 av att mamma ringde, somnade om, vaknade igen vid halv 12 av sms. Inte dåligt :D
Sen blev de ju lite stressigt. Fastnade som vanligt med msn, detta världsliga ting.
Så vid 12.30 var de dags o tänka på frukost o göra sig iordning för hundkurs.
Kom iväg som jag skulle 13.30! kors i taket.
Började med spår.
Nica fick snällt knata ut i skogen o lägga sig bakom en gran igen, haha.
Hörde att nån hund stod o gnällde längre bort men trodde verkligen inte att de va Abbie, som annars är så jävla tyst. Men de va det! Hon va pepp på o leta upp matte :D
O de gjorde hon oxå, med både fart o nos i backen - duktig liten dam!
Sen körde vi lydnad. Skulle lära oss nåt nytt, framförgående.
Då ska hunden på kommando gå framför en tills man säger stopp.
Leksaken man kunde använda funkade inte, så jag fick preparera hela pinnen med korv o frolic, då jävlar gick hon framför mig :P
Hon följer med bra på fritt följ nu, så bra att intruktören tyckte att jag inte behövde träna det alls idag. Hoho! Så länge hon är lös så lyssnar hon mer. Märkligt, för förut var de tvärtom.
Lite synd att man inte "hinner" träna mer när man väl är där. Men å andra sidan så blir ju hundarna helt slut i huvvet efter ganska så intensiv kort träning oxå.
Var lite huslig ikväll iaf o bakade äppelpaj. Den blev goood. I love vaniljsås :)
Veckan bjuder ensålänge på intervju imorgon, o nåt jädrans möte med arbetsförmedlingen på onsdag. Nån dag ska ju fixa med sponsor grejerna oxå o dra till norrköping med det. Som sagt, hårt liv o va arbetslös :P

Jag är glaaad. And I like it.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ta o ring nåndag vettja så man får reda på lite :P
intervju?
nrkpg?
Bio på fredag?
:)