torsdag 11 september 2008

Även detta...

.. kommer bli en sån där seg dag. Fan att allt jag gör tar sån tid!
Vaknade kl 9 av att P ringde. Han hade raggat lite jobb åt Nica. Han är väl för gullig ;)
Spanx -a-lot.
Gick ut med hund en kortis, käkade frukost, duscha.. o nu är klockan halv tolv redan. hoppsan va tiden går.
Ska ta en långis snart tänker jag... blir iaf upp till mamma o hämta mat som jag inte hämtade igår.
Sen åker jag nog till Tjällmo.

Skulle se på Dont mess with the Zohan igår. Men somnade. I suck!
Den verkade ändå ganska så bra...

Har fortfarande dretont i nacken.
Smorde in mig med lite AleoVera muskellinement - svinlångtord.
Så nu är de sådär kallt o skönt. O luktar mint!
Hoppas de blir bättre...

Imorrse var en sån där dag då jag inte alls var spelciellt lättväckt. Trots att jag vaknade av P's samtal, så hade jag fått 2 sms som jag inte alls märkt. Tjillivippen så tokigt!

Nu ska jag göra nåt av denna dag.

smell you lejters.

Inga kommentarer: