fredag 26 september 2008

Segt som sirap

Usch, gick upp på tok för tidigt imorrse.
Fick för mig att jag började 9. Men de va ju 9.30.. så klar satt jag kl 8 o väntade in klockan... o då blir man ju inte trött o sitter o "nickar till" i soffan.. neeej då.
Åkte till slut. Sällskapade med N idag, dom andra hade bangat o va sjuka. Hah! Pyttsan.. dom va bergis låtsas sjuka... :P *host*
Fick sitta på samma projekt hela dagen. Skit enkelt projekt. Om man väl kommer fram o får prata med nån.
80% av samtalen innehöll 1.Telesvar 2."Nej han/hon är på jobbet" 3.Vi har precis bytt.
Vilket liksom gör de ganska så svårt för oss... o väldigt tråkigt.
Rösten pajjade efter lunchen typ. Känns ju oxå jävligt proffsigt... (skulle skriva proffisionellt men tyckte de stavades så fult)
Nästa fredag är de After Work. Då är ju tanken att man ska dra ut.. direkt efter jobbet. Ganska lätt översatt. Nica behöver åka hem till hund först. O för de andra har jag verkligen inte råd med nåt sånt heller. Så jag får nog tänka över saken, en o två o tre gånger till. Hade vart kul... även om många fick en chock när dom hörde att jag var 25... BARA FÖR ATT NI ÄR SMÅ PISSUNGAR! :D
"ahaa.... 25 assaaa"
...oh yeee baby...
Sålde ganska så bra... låg bland dom bästa första halvan av dagen, sen fick jag in för många nej o hamna på medel. Ska bli jävligt spännande o se hur lönen påverkas av provisionen... ett jävla kuckelmuck med de där o alla 6745 olika projekt.

Ikväll är J i min stad.
Imorrn får jag nog se hans nuna. Tokigt länge sen!
Annars är helgen helt oplanerad.
M ville att jag skulle komma till k-holm.. men de får bli nån annan helg.
den här helgen ska jag bara slappa o ... slappa.
E fyllde år igår, o skulle ju självklart ha kalas imorrn, vilket jag glömt lite. Hade vart jävligt skoj. men som sagt, inte riktigt upplagd.

Nu ska jag försätta röva i soffan igen.. käkade lite mer godis, dricka lite mer cola... you know. The usuall stuff.

Peace.

Inga kommentarer: