onsdag 3 september 2008

Dag3

Jag undrar seriöst om det kommer en dag då jag inte gör ett skit. Jag ser faktiskt fram emot den dagen, för nu bara flyger tiden iväg lika mycket som förut.
Sitter o lyssnar på Katy Perrys album. Riktigt bra tjej det dära!
Eftersom jag är nörd så gjorde jag en ringsignal på hennes I kissed a girl, fast nån disco version. Feejnt :P
O självklart Swinfly's. Det känns så kul när nån ringer då. Man börjar liksom nynna lite själv.
Gick upp kl 7.30 idag. Gick ut en sväng. Käkade frukost. åkte hemifrån strax efter 8.
Var inne hos Djurdoktorn nån kvart senare.
fick vänta en stund. Sen fic vi komma in i ett rum. Hon löper ju o drällde som jag vet inte vad överallt.. jisses. Sköterskan som kom in trodde hon hade skadat sig nånstans... antar att det kan dra på ordentligt om dom är uppspelta eller nåt.
Fick iaf insomningssprutan. Jag kan hålla med om en viss annan bloggerska att tårarna var faktiskt nära när hon klappade ihop på golvet. Samtidigt som jag log för att hon var så söt! Det kunde ta 5-10 minuter sa hon innan dom somnade. Men Abbie la huvudet i mitt knä o efter nån minut så började bakbenen ge vika. Min lilla dam!
Sen fick jag vara med inne i rummet där dom tog röntgen bilderna, först fick vi bära ut henne dit, krävdes 2 kvinnor :P
Såg redan på första "SKK bilden" att det inte var helt hundra med vänstra sidan.
Det gjorde ju lite ont i mig. Samtidigt är ju C höfter fruktansvärt vanligt i den här rasen. Men man ska ju inte ropa Hej än. Det kan ju visa sig vara bättre.
P kom efter en stund o tittade nyfiket på. Du är verkligen en klippa som alltid finns till hands!
Efter detta blev jag pank, då det tydligen kostade 2600, istället för 1500 som jag hade räknat med. Men vi tog ju armbågsbilder oxå. Men trodde faktiskt inte att man skulle betala 1000 spänn för enbart Skk bilden, som dom ändå använder på Pennhip'en? Oh well. Nu är de klart iaf.
Tog oss en fika efter det o firade att jag blev pank :D
Tårtbit på morgonkvisten kan ju få vilken lipsill som helst att bli glad igen.
Sen drog vi vidare till Dog Design o pratade lite med henne där.
Åkte hem vid 1 o käkade mammas köttbullar. Det är rätt härligt o få lagad mat verje dag nu :P
Som jag iofs fått ett tag .. men ändå.
Gick ner till macken o köpte frimärken, så nu är arbetsgivarintyget skickat till a-kassan. Nu börjar väl krånglet... hoppas inte!

Ska käka lite kvällsmat nu tror jag..

Inga kommentarer: