onsdag 10 september 2008

Onsdag

Det är onsdag dag.
Tiden går fort när man har roligt. Typ.
Vaknade ganska så tidigt. Förjävligt hur lätt jag vaknar egentligen. Av minsta lilla ljud. Fast vissa gånger kan jag vakna o se missade samtal på mobilen som jag inte hört o.s.v... jag är märkligt. Märkvärdigt märklig.
På ett positivt sätt :)
Gick iaf upp halv nio tillslut.
skulle möta upp A kl 9, en bit bort. O innan kl skulle slå nio skulle jag altså vakna, käka frulle o klä på mig.. det gick sådär... jag va ju så nedrans sugen på tomat ciabattan som jag köpte igår, så den ville jag ha till frukost, o fil med Cherioos (är jag ensam 25 åring som gillar goda barn flingor?) O sånt slänger man ju inte i sig på 2 röda direkt.
2 röda.
Vad menar man egentligen med 2 röda?
Varför just 2? O varför är dom två röda?
Får googla't.
Knatade iväg med lilla damen iaf o var inte mycket mer än en kvart sen. Hejja mig!
Kollade in A's nya lägenhet, dom bodde jättefint!
Jag vill oxå bo större :(
Give me a freakin house...
Vi tog i så de smakade björn, gick ända ner till stallet, hon skulle ändå dit o mocka lite hästbajs.
Jag, kajsa o Abbie tittade på.
Jag - för jag ät tok allergisk mot hästar.
Kajsa - för hon är liten bebis
Abbie - för hon är livrädd för vattenkranen där inne - kampfhunde!
Sen hittade vi en skitlång daggmask, trodde nästan att de va en snok en stund... bläää.
Tänker altid på den där Astrid Lindgren barnfilmen där några småkids käkar mask... håller på o spy.
Sen gick vi hem igen, o när jag nästan var hemma så upptäckte jag att kl va strax innan 12. Vi hade vart ute nästan 3h. Inte helt illa pinkat!
Kom hem o slängde mig på soffan en stund, dog lite halala - som dom säger.
Pratade lite med J, he's a fanny guy. Me like.
Sen kom S helt oanmäld (vi sa faktiskt kl 2!) O vi styrde kosan mot Ulrika.. för där skulle det tydigen va marknad. Lilla detlajen var dock att den började imorrn. Men kul med lite road trips ju! Så vi åkte in till stan o käkade lite mat istället. Skagen Baguette på Steves - Kick ass gott!
Kom på att jag skulle upp till mamma o hämta mat idag med :S Oj. I suck.
Imorrn är de torsdag. Möjligt att jag tar en trip til Tjällmo, av alla världens hörn, o hjälper till med lite renovering.. dvs.. jag kommer titta på, för o inte förstöra nånting ;)

Nu är de IDOL. Gotta titta.

Inga kommentarer: