tisdag 9 september 2008

Jag blir förbannad o skriker:

DET HÄR ÄR:
Ett par splitter nya glänandeeee, sockiplaaast tack mamma.

Min dator är fortfanarde paj och jag sitter fortfarande o grämer mig över att det är förjävla sjukt att jag ens bli upprörd över en sån sak.
Nåt annat jag blir upprörd över vad gäller datorer, är att typ alla ord man skriver innehåller mest bokstäver som sitter på vänstra sidan på tangentbordet.. o jag försöker lära mig att skriva enligt bestämmelserna. Alltå att man har ett pekfinger på F ett på J o så får man kan inte gå över till andra sidan med andra handen. Får ju kramp!

Har spenderat på tok för mycket tid vid den här maskinen dom senste dagarna. Inte alls bra! Det har ju sina förklaringar självklart, men dock ändå ;)

Igår umgicks jag med Lina en sväng. Åkte ut til skogen o släppte lös djuren. O va dom sprang. O va dom blev skitiga!
inka fick upp ett spår efter ett rådjur, o abbie hängde med en stund, tills hon inte fattade varför i h-e hon skulle springa så långt. Abbie kom tillbaka men Inka kom på efterkälken, fick stå o vänta in hene ett bra tag.
sen har de pratats åtskilliga minuter i luren. Börjar snacka en massa med M igen. Han är ju för skön. Måste verkligen ta en trip till göteborg så fort pengarna trillar in. Så kan vi passa på o dra en utgång oxå Anna bananas!
M o jag gjorde musik igår. Det kommer bli en hit.
Han spelar gitarr o jag chansade vilt på olika ackord, blev hur bra som helst. Nu ska de finslipas o sen en liten text till så kan vi släppa den :P
Ni ska lätt få er ett smakprov såfort den är finlirad. Det har ni rätt till som återkommande bloggläsare.
VIP.

Ikväll åker jag ut till yxbacken o tränar lite hund o bygger bana tänkte jag. Ska föröska hinna med o åka förbi o fixa sponsor grjeer innan jag drar oxå.

Fick ett paket igår! Man blir alltid lika glad. Trots att de är nånting man själv har beställt :P
O de stog utanför dörren oxå så de va tur att jag gick från den igår.
Jackan va skitsnygg så den ska jag lätt behålla. Sen en scarf, o 3 toppar. Hepp!
Utlandsresa skulle de sparas till va? :S
I suck.


Nu ska jag ta de lite chill nån timme.. sen upp till mamma o käka mat.
Fy fan va jag ösnkar att de kunde suga o va arbetslös :P

Avslutar med en sån glädjespridar låt. Jag blir iaf glad av den!
Check it out.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg jag ordet utgång i Göteborg? Jag är på, välkommen =) För övrigt tror jag att vi har köpt exakt likadana jackor på H&M ;-) Jag ringer i helgen eller nåt! Hörs!

Nica Hansson sa...

O fii faaan, vilken jävla as bra smak vi har ;) Hörsch!