lördag 6 september 2008

Lördag

Tröttaste lördagen på länge. Herrejisses va jag smyger omkring o gäspar...
Igår kom Cilly till mig o vi käkade lite pizza o kollade på tv.
Innan dess så höll min dataapparat på att klappa ihop, men tack vare en vänlig själ så funkar den nu iaf stundvis.
Ett meddelande kom upp att min dator kände för att stänga av sig själv om 55 sekunder, o jag skulle stänga av allting o spara det jag höll på med... Tjenis!
Jag blir så trött på allt tekniskt skit som alltid ska hålla på o krångla för mig.
Allt ska krångla as a matter of fact.
När vi åkte ner o skule hämta pizzan gjorde vi ett depåstopp vid Cillys garageport. Den hade översvärmats av spindlar. O de va fan inga dåliga pjäser heller! Fuck me sideways! Vi impregnerade dom med lite radar.. men de gjorde mesta att hela jävla släkten spindelsson kom fram... ouuäää!
Efter ett ecvgt smsande så for vi till slut in till stan för o träffa mitt span. Haha, vilket rim!
Det var ett trevligt möte. Very mush indeed.
Jag känner att de mesta börjar vända nu. Jag är en happy camper, så mycket kan jag ju säga. Trots att de vart ganska så mycket på en o samma gång på senaste tiden.
Som min vän Mårten sjunger: "Kommer en, kommer alla, kommer ingen blir man nojjig"
Det är så sant.
Vet inte om jag är lite känslomässigt iskall för tillfället kanske... men rätt person ska nog få det att tina upp. Kan man ju hoppas... Kag kanske inte är så okrånglig som jag själv vill verka.
Får se vad kvällen bjuder på, jag ser fram emot den iaf :)

Nu måste jag ta tag i mig själv här... cherioosan.

Inga kommentarer: