tisdag 14 oktober 2008

Strålande!

Idag har de vart en pissig säljdag. Har inte gått nå bra alls. Men några fick jag iväg iaf.
Igår gick det desto bättre! Så de får väl jämna ut sig på nåt vis. Jag har iaf samlat på mitt så pass många poäng att jag nu kan börja se provisionen rulla in... det ser lovande ut, inte as bra, men lovande! Fick skitont i nacken under kvällen med... jävla datanacke! Strålade som fan... satte mig i massagestolen som vi fått in på jobbet, den va apskön! Så de hjälpte lite iaf...

Igår fick jag även ett lite oväntat besök på morgonkvisten.
eller lite förvarnad var jag, men jag glömmer så lätt.
Kl 9 ringer mobilen o min första pojkvän ever, när jag var alltså 12-13 år, ringde.
Han åker lastbil nuförtiden o hade vägarna förbi Ljungsbro denna morgon. Inte illa!
Så vi tog en liten snabb gahtering några minuter senare. Det var en trevlig återträff.
Kommer nog ses fler gånger, då han har vänner här uppe.

Vaknade med rosslig hals imorrse. Kände av det redan när jag gick hem igår kväll...
O det har bara fortsatt idag. Känner att de kommer en sån där "sandpappershals".. ni vet.
Fan andra gången på typ 3 veckor som jag blir dålig på det här jobbet. Jävla smitthärd!
Eller va de kan tänkas heta.

En god vän har fått för sig att flytta till Gbg. Det gör han säkert rätt i. Då har jag ännu fler att hälsa på när jag åker dit! :P
Fast hade vart roligare om han hade trivts här förstås. Men men... en vacker dag kanske jag oxå tar mod till mig o lämnar min fågelholk.
Göteborg skulle va riktigt kul faktiskt.
Gillar den staden... o dialekten är härlig.

Nu ska jag se om jag kan finna gårdagens avsnitt av Färjan. Jag gillar den serien, bartendern är ju störtskön!
Sen ska jag äta goda mackor... köpte gott pålägg förut :)

Sånt gör mig glad. Pålägg... o folk tycker att jag kräver för mycket?

Här följer några bilder.
Jag är busig, har inte ens frågat om lov att publicera dom.. men sånt får man räkna med när Nica tar kort. ALLT hamnar på bloggen.. eller ja.. de mesta.
Jag, mina lampor som jag tyckt gjorde fin sken på väggen, mina abetskamrater.
Hepp!



4 kommentarer:

Anonym sa...

Du, när jag såg Färjan första gången så kom jag ihåg att när vi åkte senast så var det ju ett gäng killar som sa att det hade kommit in folk o filmat i deras hytt. Remember? Tror t o m att jag har det på film när vi snackar med dom... Så vi får väl se om vi dyker upp i nåt program *hehe*

Nica Hansson sa...

Naj? Fan de har jag helt glömt! Spännande då, haha. Värsta Famous!

Anonym sa...

Du är så busig.
Jag saknar dig på jobbet..... :(

Nica Hansson sa...

Niklas! :O Har du googlat mig? :)