söndag 5 oktober 2008

What I did to you was hurtful



Vacker röst...

Söndag ida. Då ska man slappa, vilket jag har gjort. Jag gör nästan alltid precis som man ska göra. Förutom när de handlar om o köra enligt hastighetsbegränsningarna..o.s.v
De va bättre förr. Mycket var bättre förr. Det är ungefär vad jag känner idag. De va så jävla lätt.
De senaste året, om inte t.o.m 2 år tillbaka har de inte bara -men ofta, vart en massa skit i vägen. Väldigt små grejer. Små grejer som egentligen inte ska spela nån större roll i de stora hela. Men man blir ju ändå så stort irriterad på nåt smått. Helt ovärt egentligen, men så är det.
Pengar framför allt. Vet inte hur länge jag velat spara undan pengar, eller bara ha en månad där jag inte behöver kolla kontot hela tiden så fort man vart o handlat nånting. Varför kan inte jag få ha de previlegiet för?
Varför ska alltid jag drabbas av att saker o ting går sönder o annat krångel?
Så himla onödigt. Hör du det gud? Himla onödigt gjort av dig.
För inte fan är de mitt fel? :P
Nåja, It can only get better... som dom säger.

Jag vill iaf ha sommar nu. För jesus va jag ogillar vinter, o jag ogillar ännu mer det jävla regn som kommer över oss nu.. o kylan. USCH.
Var borta hos P förut idag, hundarna fick leka av sig medan vi stog som två dyngsura...hundägare.

När jag kom hem lagade jag lite mat, Nachos fick de bli.
Slängde mig på soffan o där har jag legat.
Fick ner nya avsnitt av The Hills. Jag rådiggar verkligen den reality såpan. Sen får folk säga vad de vill om att dom har manus. Bra är de iaf. Dom är "bara" 22år... värsta stora gänget som umgås har kul ( o intriger på det så klart) "pappa betalar" åker omkring i sina fina bilar, o köper hus så som vi köper kläder.
Så lätt o bekymmerslöst.

Igår var vi i Hooden o hälase på den nyblivna familjen. De va super trevligt med många skratt. Vi är ett bra gäng vi med :)
O Wille han platsar bra han oxå.
Jag lyckades somna i soffan. Den är så ju sanslöst skön! Haha.
Lite överarbetad kanske?

Ska gå o lägga mig närsom. Somnade ju på soffan förut nån timme, så de lär ju inte bli att jag somnar innan 12 iaf.
Ska upp 5 imorrn o jobba lite.
Sen ska jag upp 5 på tisdag oxå.
Jisses.
Men hellre det än att åka in o jobba mellan 8-10.
De känns rätt onödigt.
Så de blir nog 2 dagar till med 12h arbetspass.
Ni fattar inte hur slut jag var i fredags...
"Heter han Larse??"
Haha. J fick sig nog ett par goa skratt tror jag.

Nehe, mot sängen o drömmarnas värld.




1 kommentar:

Anonym sa...

hahah du var verkligen seriös också :P sött.