tisdag 28 oktober 2008

Hela går....

Hela veckan gåååår.
Ska bara uppdatera mig lite o tömma min hjärnbank.
Har fortfarande stans jävla träningsvärk! Dock inte lika hård som den var i söndags. Men jag går fortfarande lite stelt. De gör liksom skitont precis vid knäet. Jävla träning...
Kommer väl lagom gå över när man ska köra ett nytt pass.. får nog bli söndag nästa gång. Är ju upptagen lördag.
Hoppas jag iaf? Både K o J är sjuka på jobbet :( dom saknas...
Så vi får väl hoppas att dom tillfrisknar till lördag iaf. Vill jättegärna gå på Halloween festen på lördag, men börjar inse att de inte kommer finnas pengar till det. Om jag inte gå nykter vill säga. Vilket känns "sådär" eftersom man vill va utklädd.. :P Vi får se helt enkelt. Ska ju förhoppningsvis till Vimmerby på lördag under dagen iaf o gå på marknad.

Min nya mobil är fin
. Jag gillar den. o den gillar mig. Vi liksom gillas. Av varandra. Det är mer än vad jag kan säga om att jag gillas av andra. Eller asså.. klart jag gillas, jag är ju Nica :P Men ja.. ni vet vad jag menar. Singellivet suger, men de finns inget som imponerar så jag får väl fortsätta va singel ett tag till... typ resten av livet.
Det kanske är så gud tänkte? Att istället för att jag hittar en karl som kan bygga hus, o kakla badrum, o laga bilar, o va llmänt karl'ig, så kanske jag ska lära mig allt detta själv istället! O leva med mig själv. Kanske inte nån dum idé... vissa kallar mig ju redan för manhaftig...

Var o tittade/provåkte Pappas nya bil i söndags föresten. Helvetes va snygg den var! Riktigt stolt över min pappas smak :D

Nu är jag hungrig, har ont i huvvet,som vanligt. Ska äta lite, kolla på Desperate housewives som jag ska fixa ner här. o sen sova. läänge. För imorrn är de sovmorgon igen! YEI!


Puss o Gull.

2 kommentarer:

Tezz sa...

fiin mobil:-)

Unknown sa...

Jättetråkigt om du inte kommer på maskeraden :(
Om vi förfestar rejält så behöver vi ju inte dricka mycket där. Och då drar vi ned kostnaderna :)
Kommer imorgon, torsdag.