fredag 31 oktober 2008

Pix mix

Måste ju bara visa hur dålig kameran är på den nyinköpta mobilen. De känns ju sugit.
Får helt enkelt investera i en bra digital kamera. Vill köpa mig en sån där systemkamera.. dom ska va bra. O dyra.
Det possitiva med att kameran i mobilen är lite halvkass är ju att man kan ta vettiga bilder på sig själv nu, förut blev man ju inzoomad in till porerna. INGEN har snygga porer.. tro mig.


Tryck inte på dom... there HUGE.

Bion va helt ok. Men som Andreas sa - Den va inte värd 95 spänn. iofs så va den ju gratis för mig. Andreas ja? tänker ni. Jo visst. Mitt gamla 3 åriga förhållande kom utklampandes ur biosalongen lagom innan vi skulle gå in. Han var lite illa tilmods, det såg jag. Det var jag ju oxå. Han vet, om nån, hur mycket jag hatar att "bump in to people" helt oförberett. Kommer ihåg en gång som han sa, efter vi gjort slut "Fan ta dig om vi stöter på varandra o du blir så där generad o nervös!" O de va ju tyvärr precis vad som hände. men många år har gått sen vi sågs sist. Så hey, can't blame me. Flickan hade stora magen iaf, snart ska dom bli föräldrar... önskar dom all lycka!
Tillbaka till filmen så kan jag väl bara säga: Den va svensk. MÅNGA svenska filmer är konstiga. Jag kan inte sätta fingret på vad det är, men dom är bara konstiga. Som Patrik 1,5.. den va jätte rolig stundtals, men ändå lyckas dom knåpa in en massa konstiga saker. "låt den rätta komma in" va ju allt annat än läskig iaf. Mest obehaglig. O mycket bloood.

Nu måste jag ju lägga mig o titta ifatt lite DHW - Desperate Housewivs. Kan vi förkorta det så?
Så man kommer på andra tankar än blod o konstigheter.

Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, för "blod och konstigheter" existerar inte i DHW då eller ? ;)