söndag 26 oktober 2008

Träningsvärk!

Jag är invalid!
O jag skojar inte ens lite.
Var på ett Höft/Mage/lår pass igår. Jisses! Jag kunde knappt gå i går kväll. O idag var de inte en gnutta bättra kan jag lova. VÄRRE. Sov som en pinne inatt eftersom jag inte kunde röra mig. O idag har jag strosat omkring o sett ut som om jag har skitet ner mig totalt.
Hepp!
Inte nog med olycka har jag.
C hjälpte mig sätta dit löshår idag. De blev ok. Inte skit bra. Skulle behövt minst lika mycket till. Men de blir nog snyggare när jag får klippa't. De hade jag tänkt ta före/efter bilder på. Vilket jag kunde ha gjort, om jag hade haft min mobil, vilket jag inte har.
Fan... man blir ju invalid av o inte ha mobilen... helt sjukt.
Ska ringa o spärra den imorrn, sen får jag väl ett nytt simkort på några dagar. En mobil helt utan nummer. Kul.
Det är nästan så man vill gråta.

Har liiite ont i huvvet.
Men kvällen igår va jävligt kul faktiskt!
Synd att vi tappade Niklas o Jennifer. Men dom var ändå inge sugna på discodans, så de kanske va lika bra :P Jag o C körde gärnet, som vanligt.
Måste googla den där killen... han hade vunnit nån fitness tävling...fan, om man bara hade vart 5 år yngre... :P

Nu blir de tv, med Aqua mineralvatten, en choklad kaka o en ny glass från Sia. Tror de va Blodapelsin o grape, eller dylikt. Spännande!

Hej svejs!

2 kommentarer:

Tezz sa...

ett tips är att stretcha..men det kanske du gjorde..;-)

Nica Hansson sa...

Haha, inte tillräckligt! Ska försöka göra några knäböj innan jag lägger mig... så man överhuvudtaget kommer upp imorrn. Kram