fredag 30 oktober 2009

Brr!

I need a warming hug for fakk sejk.

Mina lår är som två... slaskhinkar. Men förutom det är dom genom frusna!

Idag ställe jag inte klockan när jag gick till sängs. De ska ni veta!
Vakna gjorde jag 8.30.
Så jävla ovärt?
Somnade om o gick tillslut upp vid 10.
Helt sjukt att jag måste tvinga mig ligga kvar så länge.
Förr vaknade jag nästan alltid vid 10-11 om ingen klocka ringde. I guess I have been arbetsskadad.

Åkte o hämtade upp Jen. Sen tog vi ett gympass.
Sen drog vi en repa på staden.
Kom äntligen ihåg o köpa en Whiteboardpenna! Hur länge har jag inte längtat efter att få skriva på min lilla whiteboard? Jo jätte länge. O nu kan jag det! Bra där. Fick bli lite bajspåsar oxå. Var på Claes Ohlsson.
Undrar hur nöjd han är med sigg liv den där Claes. Ganska mycket tror jag!
Sen blev de lite snaskis från Homebuy. Köpte nytt lösté oxå. Mumma!

När jag kom hem var de bara o svira om o klä på sig ordentliget för väder. Kläder efter väder.
Kasta lite pinnar på hunden. Sen tröttnade jag o ringde P. Han var i andra delen av stadsdelen så jag pallrade mig dit. Där fick Abbie leka med sin loverboy. Loverboy'en va dock mer intresserad av o sätta på henne än o leka med henne. Abbie brydde sig inte så mycket. Lite som matte. Man blir hämmad :P
Sen tog vi en promenad hem igen. DÅ var jag kall i brallan vill jag lova er. Brrrr...

Så nu har jag ätit mat. Sitter värmer mig lite. Hade vart mer gött om nån annan tagit på sig det ansvaret.

Ikväll blir de antingen snaskis kväll i soffan framför film, eller fest. Vi får se sen!

Hej svejs!

Inga kommentarer: