måndag 5 oktober 2009

Måndagen den 5 okt

Välkommen o tack för att du tittade förbi kära dag.

Man kanske skulle ta o tacka varje dag lite? För att man fick va med o va en del av den.
Eller så har jag blivit frälst av Färjan Rut.. hon är ju för härlig.
"HALLELUJA I LOVE MY LIFE!!"

Igår va de söndag.
Hangoverhorny söndag tror jag. Har aldrig vart med om dess like... o nu pratar vi inte om mig. För jag va nykter i lördags... :P Men många andra drack tydligen. O ville gärna dela med sig av sina tankar till mig.
Jag kanske skulle se mig själv som en resurs, precis som Rut?
Rut är min nya idol.
Nygammal idol.
För hon har nog vart min idol tidigare, bara att jag glömt bort.

Imorrn ska jag o min röv åka till gymmet.
Nu får de va bra med snor o slem.
Träna in dom nya kläderna :P

Tog en cykeltur med Abbie när jag kom hem. Jävlar så kallt det är!
Först tänkte jag att de va för kallt för o cykla.
Men sen hörde jag va jag själv tänkte.
För kallt för o cykla? Vilken jättetokig bortförklaring. Klart man kan cykla, sålänge de inte ligger en massa snö på backen.
Jävla skit ;)
Jag har svart bälte i bortförklaringar.

Jag avslutar detta inlägg med en förträfflig kommentar:

"Farfar dog i gruvan... de är ju ungefär som här, fast tvärtom"

Inga kommentarer: