torsdag 29 oktober 2009

HELG,

Ja då var de helg igen då.

Jobbade bara lite lagom idag. Fick nästan panik, ingen torsdags fika!!
Men de fixade sig tillslut. Piiu.

Ska bli SÅÅ skönt o få sova ut imorrn.
De låter ju så jävla sjukt kanske, eftersom jag knappast jobbar häcken av mig.
Men ändå.
Jag älskar o sova.

Ska stya upp ett gympass imorrn oxå. De blev visst inget idag. Dumma dumma jag.
Sen blir de kanske lite "inför Halloween fest" imorrn kväll. Kul o träffa lite folk!
Men lugnt o sansat... heter de nu iaf :P

Lagade så mumsig mat idag.
Faligkorv i ugn o potatismos. Potatismos på riktigt!
Så himla fint de.

Nu ska jag se Gute. Sen Mammas Pojkar på Web-tv.
Sen måste jag titta på nya avsnittet av The Hills.
Ja ni ser. Jag har fullt upp!
Hur hinner jag mitt liv egentligen kanske ni undrar?
Jaa... det är för mig en gåta.

God Torsdag på er!


Inga kommentarer: