onsdag 21 oktober 2009

Fråga Olle

Eller kanske fråga dig själv!

Jag blev lite irriterad när jag nyss tittade på Fråga Olle dokumentären.
Som handlade om säsongare på SunnyBeach.
Visst nu var dessa små liv några år yngre än mig. De får man väl ta hänsyn till antar jag.
Men jag fattar ändå inte resonemanget med att "Här nere är de ju helt ok o ligga med vem som helst, o hur många som helst".
Vaddå "här nere"?
När du kommer hem så har du ju fortfarande legat med den där fula jäveln, eller alla dom där 20 olika.
Whats the difference?
"Folk åker hit för o supa o knulla".
Varför lägger dom 4-5tusen för att åka iväg o göra de? Om nu just DE är syftet.
Har dom aldrig vart ute på krogen en fullpackad löningshelg?
Alla super. O du kan definitivt lyckas med att samla på dig både 2 o 3 "pinnar" på en kväll, om du nu skulle vilja det.
Det som förvånar mig o får mig att lyfta på ögonbrynen är att dom skryter med hur många dom hunnit avverka. Som om de på nåt sätt skulle vara en utmaning? Nånting svårt att ådstakomma?
HALLÅ?!
Det är 2009. Problemet "att LYCKAS ligga" finns inte ens.
Titta bara på alla communitys på nätet, alla brudar o killar som lägger upp sina avklädda bilder, de bara skriker ju "ligga" all over it. Brudarna sprutar in silikon o restylan innan dom ens hamnat i puberteten, o killarna ska vi inte ens prata om - dom har ju t.om börjat med precis samma grejer! Utseende o sex rules the world. Tyvärr?

Att jag har dessa åsikter handlar inte alls om att jag på nåt sätt skulle ha världens bästa självförtroende o trippa omkring o tro att alla killar vill ligga med mig för jag är så jävla het.
Jag VET :P
Skämt o sido.
Jag är pryd. And damn proud of it. Jag ligger inte med vem som helst. O de skulle aldrig falla mig in o ens vilja ligga med 20 killar på en sommar. Jag skulle känna mig så jävla äcklig!
O framför allt vill jag inte att vilken kille som helst ska gå o skryta till sin polare om att han legat med just mig.
Fan så förnedrande om man skulle hitta nåt ragg kl 02.55, sen vakna upp dagen därpå o bara "shit vilket jävla troll! O va helt slut i huvvet han är" O så ska han då gå o sprida vidare att vi knullat.
I would rather kill myself... My point of view.
Jag kan på rak arm säga att jag står för varenda k*k jag har haft i mig. Haha! De lät fult, men faktiskt sant. Tror jag.. orka räkna. Men de är ju isånnafall ingen jag går o grämer mig över eftersom jag inte ens kommer på det.

Summa av hela kakan:

Ligg med precis så många du vill, men STÅ för det. Skyll inte på charter eller fylla. O sluta se de som nån jävla tävling. It's not even hard!? De får dig bara o verka korkad, eller o utstå som nån som vanligtvis har de svårt o hitta killar/brudar. O vem vill det?
Ha lite självförtroende o stil. De ÄR inte hett o bete sig som en slampa.
Ni hörde väl själva va killarna sa i repotaget? På frågan om det fanns några vettiga tjejer där nere? (min tolkning "flickvänsmaterial")
-ett högt ringande NEJ.

Inga kommentarer: