tisdag 27 oktober 2009

De tar sig

Sa pyromanen!

Inte alls så oskönt att börja jobba klockan 11.30 idag. Inte de minsta.
Tror tillomed att jag somnade runt tolvhugget oxå. Så fick mig 9h sömn. Om jag minns rätt.
Vilket inte är helt omöjligt att jag inte gör.

Men ändå var jag trött när jag kom till jobbet. Det är liksom lite tröttsamt o jobba nu för tiden.
Får man skylla på att det är mörkret?
Jag gör det.
De tradigaste är att typ många slutar vid 4... så idag fick jag sitta själv kvar i 1½ timme... i mörkret... som befann sig utanför.

Efter jobbe åkte jag o hämtade upp Jen.
Åkte en sväng till Öb o sen till Tempo.
Vidare hem till moi. Tog en prommis med hund, o sen en fika på det.
Hoppas helgen blir kul iaf! Happy Halloween!
När ska man sluta fira de egentligen? Alltså.. när blir man för vuxen för o klä ut sig?
Jag säger "aldrig".
Men de är ju jag.

Imorrn är de mitten av veckan! Hejja!
De ska tydligen firas genom att ha tjejkväll o käka godis, äta Ben&Jerrys och kolla på film, med några brudar från jobbet.
En fårtacka!

Tror inte de va mycket mer jag hade på hjärtat idag faktiskt.

OvEr AnD oUt

Inga kommentarer: