måndag 12 oktober 2009

Nu ska ni få höra...

I fredags var de jobb fest.
Hade nog lite för höga förväntningar på den aftonen.
Stod att de skulle vart typ 100 pers anmälda. Men vi va nog bara ett 40tal väl på plats.
Käkade lite god plockmat iaf o drack lite. De komiska var att man inte var ensam med o ha med busgross! :D Haha. Vi stog ett helt gäng i blandade åldrar med vad som skulle kunnat vart saft i petflaskor. Men de va nåt lite starkare. Upplevde gamla minnen kan jag lova! Soo funny :)
O eftersom de kom färre än räknat så blev det desto mer drinkbiljetter till oss! Hejja!
C kom vid halv tolv o hälsade på.
Vi drog sen vidare till sporthallen. Men där började Oktoberfesten lida mot sitt slut, så vi fick med oss några därifrån o drog mot stan istället. Körde skyttetrafik mellan Platens o Harrys.
Dansgolvet på Harrys va precis tomt stundtals. Då passa vi på o tog ut stegena ordentligt :D
Köpte världens godaste kebab med mig hem. Däckade i soffan vid 4. Så skönt!





I lördags vaknade jag vid 10. Fick för mig att hundträningen skulle börja 11.
Kände mig lite halvstressad o lite bakisseg.
Blev iaf klar till 11. Då slog de mig att träningen inte börjar förns 12. Tog de lite lugnt en stund, åkte förbi affären o köpte med mig lite fika.
Hade städdag därute så vi städade ur klubblokalen, o vilket skillnad de blev! Sånt gillar jag.
Grillade lite o myste i solen.
På kvällen åkte jag ut till C o hälsade på henne o S. Käkade världens godaste mat tror jag!
Himmel! Kyckling i ugn med en massa god sås på creme fraishe vitlök, persilja m.m
Kollade på Twilight. Har ju inte varken läst eller sett nåt om den "serien". Men den va fan bra!
O han är ju konstigt snygg den där killen. På nåt konstigt vis.

Söndag var de dags för jobb igen. Kallt som satan!
Tiden gick jättesegt.

O idag är de måndag!
Lång dag på jobbet. 10-17.45 :P
Blev erbjuden en ny lägenhet ute i Ljungsbro.
Plockade med mig hunden och åkte ut efter jobbet.
Den va lite dyrare än dom andra jag tittat på, men när jag såg den fick jag reda på varför.
GUD va fin den var!
Nya ljusa tapeter överallt, nya köksluckor - vita med grå handtag jättefina, fult köksgolv dock, orange :S toppmatad tvättmaskin i lägenheten - gött o slippa springa ner till tvättstugan jämt, nytt golv i sovrummet - mörkgrå, Nyslipat parkettgolv i v-rummet. Riktigt fräscht alltså!
O lätt värd dom pengarna!
MEN.
Pga deras jävla kösystem så slår jag vad om att nån annan jävel får lägenheten bara för han/hon har högre kö-poäng.
DÅ blir jag ARG! Morr...
Den 18'e får jag reda på om jag får den eller inte...

Ja de var väl allt mina vänner.

Nu håller vi tummarna för min skull!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kikade på fejan och såg er buskbar :) Very nice ! Ledsen att jag bangade men blir ev ferre hos oss på lördag om vi inte ska kika på hus i Götet.

carro sa...

Så du ska flytta ifrån Tallboda nu. Och ja som "snart" ska flytta dit!