onsdag 14 oktober 2009

Jag har börjat misstänka ett mönster

Jag har börjat tappa förmågan att skriva på tangentbordet.
Fingrarna bara glider iväg o orden liknar ingenting av de som just for förbi i mitt huvud...
Arbetsskada?


Det andra mönstret är att såhär sent på kvällskvisten så börjar jag bli övertrött.
Så pass övertrött att jag blir pigg.
Runt 21-22 nångång kan jag känna mig riktigt trött o sömnig, men om jag inte börstar bissingarna o går o lägger mig då så blir jag över trött.
"Ska bara" kolla klart på X antal serier som börjar efetr varandra t.ex.
"Bara ett till"
Så håller jag på nu.
Först var de Vänner.
O nu är de CSI.
"ska bara" se klart på CSI...
Men jag vet oxå hur de hela slutar.
För alldeles strax kommer jag burra upp mig i soffan, just för att jag bestämt mig för att se färdigt programmet. O då kommer jag glida längre o längre ner i soffan. Tillslut ligger jag ner, o tillslut har jag somnat.
Allt inom loppet av typ 10 minuter.
Vaknar till ibland men har den där Koma känslan i kroppen som gör att man bara inte kan röra sig.
Somnar om igen.
Sen vaknar jag när klockan är typ 2.
o då MÅSTE jag ju gå in o lägga mig i sängen.

Har hänt så sjukt många gånger nu! Senast igår kväll :)

Men nu har jag ju skrivit om de, så då kommer de förmodligen inte o hända.

Ska bara...

Inga kommentarer: