fredag 16 oktober 2009

En tår i ögat

Av glädje.
Jag skrattar så jag kiknar ibland. De låter verkligen jättefult. O de händer oftast när jag är ensam. O trött. Då kan jag garva ihjäl mig åt att nån säger "kakelugn", tårarna sprutar o jag skrattar i falset, som en klump i halsen.
Aja.
De har jag iaf gjort nu en stund.
För jag var nämligen inne på denna lilla flicksnärtas blogg.
Hon är så äkta. Så skön. Var jag så där rolig när jag var 15 år?
Jag kommer inte ihåg.
Varför?
För de va 11 år sen.
Min andra fråga är om ungdomarna har alldeles för mycket fritid nu? Jesus. Alla springer omkring med kameror o bloggar o gud vet vad dom gör. Nu lät jag som hundra år. Men jag är snart där.

Det kan va så att jag tycker att allt är så jävla kul bara precis just nu. För jag är övertrött. O sickerstinnad.
Men just precis nu är det iaf min humor.

Klassie bassie o prassie o alla andra bloggfittor borde ta en realitycheck, o VA BARN förhelvette.

SÅ!

Inga kommentarer: