onsdag 14 oktober 2009

Förbannadespissröv

Imorrse fick jag de glädjande beskedet att nån annan fått MIN lägenhet.
MIN!
Jag hade ju fan paxat den!
Jag va där först!
Jävla as.
Mitt liv gick i spillror... föll ner o dog...
typ..
osv... ni vet allt de där...
Så de va ju självaste skitbajs.
Nu finns de 2 lgh till lediga. Men den ena är på 53 kvm... o den andra som är på 58 har ingen balle eller nånting.
Känner mig ju inte så jävla pepp på dom alltså. Får väl se.
The search continues.

Sitter här och äter tortellini med soltorkade tomater-fyllning.
Riktigt gott faktiskt.
Jag brukar inte gilla pasta med sås o sånt, men de här va fint de.

Igår kom Liza förbi med sin pansargrisar.
Så dom fick leka lite på fotbollsplan, men de blir ju mörkt så fort nu så vi såg dom nästan inte.
Sen hängde vi gäng o tittade på tv.
Trevligt!

Måste köpa biljetter till Takida + Sonic Syndicate när lönen trillar in!!
Dra ihop ett gäng o headbanga lite :D

Annars händer inte så mycket resten av veckan.

Ledig fredag o lördag iaf. Gött de.

Hej!

Inga kommentarer: