söndag 25 oktober 2009

nu är klockan 23 igen!

Ni har väl inte glömt bort att ställa tillbaka klockan?
In med utemöblerna - alltså tillbaka med klockan.
Väldigt simpelt.
O skönt?
Men ändå konstigt.
Jag är nog den enda 26 åringen som just nu sitter o funderar på just VARFÖR vi drar fram o tillbaka klockan hela tiden.
Jag måste nog googla det.

Kanske var tur att jag inte gjorde högskoleprovet idag :P

Jag har ju bloggat nu i en herrans massa år.
T.ex gick jag in på min gamla blogg o läste lite.
Hittade en massa gamla bilder på mig o mitt hår genom tiderna.
GUD så liten o oskuldsfull jag ser ut! Haha.
Så jävla pissigt att alla bilder från typ 2002 o bakåt är bort, pga datahaveri :(
Men några enstaka finns ju kvar när man lagt upp dom såhär på world wide web.

Dessa exempelvis:







Jag är lite glad ikväll faktiskt. Kan inte outa va de beror på. För jag tror att även om de skulle börja som nåt positivt så kommer de nog tyvärr sluta med nåt negativt. OM de ens börjar.
Jaja. Man kan väl ha kul så länge de varar kanske? o inte tänka så mycket?
De är nog mycket därför jag går i mina banor som jag gjort så länge nu.
Jag tänker för mycket.

Imorrn vankas jobb.
Men jag får ju sova en timme längre! Woho!
Om jag nu går o lägger mig en timme tidigare...
Eller?
Förvirrande.

Godnatt.


1 kommentar:

Mr Know it all sa...

Om du ska googla det så bör du translate.googla det... daylite savingtime, man sparade på ljus förr i tiden, that's why ;)