fredag 16 oktober 2009

Godmorgon!

Pain!
Jag har så jävla ont i min högra arm!
I axeln... jävla träningsvärk :)

Vaknade vid 9 av att jag hörde att nån va på nedervåningen.
SUCK.
Jag som ville sova.
Försökte somna om lite o tänkte att om dom vill upp här så kan han ju ringa innan o kolla så jag är vaken...
För mycket begärt!
Helt plötsligt knackar de på dörren!
Så de va ju bara o kasta på sig kläderna o välkomna den vackra rörmokaren in i mitt hem.
Synd att han hade ring på fingret dock... in his early 30's. Däm!
Så nu har jag iaf fullt fungerande element!
CHECK.
Nu är de bara läckande tak i köket, o byggnadsplats i tvättstugan kvar.

Påtal om flytt så har jag inte fått nåt mer erbjudande. Inväntar 2'an på 57kvm utan balle... 20'e får jag veta om jag får titta på den iaf.
Fan! De är ju som att man blir erbjuden o titta på en söt hundvalp - men inte få ta med sig den hem!
"Nej hundvalpen fick en annan som hade mer pengar än dig..."
BUUU!

Idag är jag jätte ledig!
Vet inte vad jag ska göra...
Det gick ju inte så bra när jag gick på stan själv sist o bara skulle titta lite... :S
Visserligen skulle jag vilja titta lite på vinterjackor... We'll see.
Ikväll ska jag iaf köpa en massa godis. Gud va sugen jag är!

Påtal om godis så köpte jag Nutrilett bars häromdagen. Dom sålde ut dom på Coop för 10spänn. Kort datum. Bra skit!
O va goda dom var! oj oj oj.. de va nästan som godis faktiskt.
Choklad/nougat och jordnöt/caramell köpte jag. Toppengoda!

Just de!
Tog med Abie ut på promenad förut när rörmokaren var här.
Plötsligt stöter vi på en stor jävla leonberger ( för er som inte vet - googla, det är typ som o möta en björn)
Inte nog med att det var en loenberger. Det var en LÖS leonberger som står mitt i gatan.
Jag vände på klacken o gick åt andra hållet, men kunde inte låta bli att titta bakåt för o se om han/hon sett oss.
Mycket riktigt!
När jag vänder mig om får vi ögonkontakt o björnen kommer rusande i 100knyck!
HOHO!
Tur som fan att jag inte är hundrädd, eller har nån respekt what so ever för andra hundar (hur dumt de nu mår låta) o tur som fan att jag har den hund jag har!
Jag stog helt stilla o när den kom typ 1 meter ifrån oss så stampa jag emot den o skrek "GÅ HEM!"
Haha... som om de skulle va nåt kommando som alla hundar kan :D
Björnen tvärvände iaf, stod o titta nån sekund, sen traska den hem.
PIU!
Adrenalin kick?
Tänk om de hade vart en äldre tant med sin lilla bjäbb bjäbb, hon hade ju skitit ner sig totalt...
FOLK ÄR IDIOTER. Behöver jag säga mer?

Nehe, om man skulle klä på sig o göra sig till människa kanske.

Hej!

Inga kommentarer: