torsdag 15 oktober 2009

Imorrn är de helg!

Slog mig precis nyss.
Eller asså jag slog mig inte, utan DET slog mig.
Det är ju som lördag imorrn eftersom jag är ledig.
Så egentligen skulle jag fått köpa snaskis på affären förut... men de gjorde jag inte! :)
Jag köpte grönsaker o gjorde mig en smarrig tonfisksallad när jag kom hem.
Med creme fraiche sallads ost oxå. Va de gör för en tråkig trist sallad! Mumma!

Körde ett tufft Bodypump pass förut.
Jag orkade! :) Jag är den som typ jämt ger upp... men inte idag.
Körde iofs ganska lätt... armar 5kg o ben 10kg med stång.
Men jag är nöjd.
Kommer ha nån överjävlig träningsvärk i övermorrn. Hulaigen.

Idag har de vart en riktigt bra dag.
Freakin awesome thursday.
Såhär vill jag att alla arbetsdagar ska vara.

  • Vakna utvilad kl 8, snooza till 8.30
  • Jobba 4h, kul med alla roliga kollegor + fika! :P
  • Bra pass på gymmet
  • Hunden skulle kunnat fått mer aktivering, men ändå 2 långprommisar
  • God kvällsmat
  • Bra program på TV

Bra skit!

Nån som vill åka o kolla på Monster truckar med mig?
Jag vill...
Ville förra året oxå, men då glömde jag bort.
Kul ju!

Längtar till 6'e November.
Då bär de av mot Götelaborg! Yei!

Löning nästa fredag ju.
Fan va duktig jag vart den här månaden. Har t.om pengar kvar fortfarande :D höhö.
Jaja, så illa brukar de inte va. Men jag brukar iaf nångång under månaden räkna på hur många dagar de är kvar till löning, o de har jag inte gjort än. Goodie Nica!

Imorrn ska jag inte göra ett smack.
På lördag är de dags o dra till Yxet för möte o röjning o hundträning.
På kvällen kanske de blir Laserdome. Aldrig kört de, men är förmodligen asbra :)

De va väl allt.

Inga kommentarer: