söndag 18 oktober 2009

PAIN!

Usch. Jag har så ont i min arma lilla kropp.

Fick jordens träningsvärk i fredags. Men i Lördags passade värken på o sprida sig till alla andra små muskler som jag tydligen har i min kropp.
På vippen att jag knappt kan sträcka ut armarna... stackar jag!
O de bästa sättet o bli av med träningsvärk är ju o jobba bort den :P
Så i lördags åkte jag till Yx ál a back med hunden.
Var nästan först på plats sen dök resten av sköningarna upp.
Vi röjde skog.
Först var vi 3 stålbrudar som röjde bort alla träd o skit som karlarna sågade ner/bort.
De va förjävla jobbigt. Speciellt när vi röjde i en backe som luta typ 90grader. PEUW!
Upp där 2 omgångar iaf, tills vi äntligen blev klara.
Då hade jag ju en hund som skulle tränas oxå, så svettig o smutsig som jag redan var så drog vi upp för backen en 3'e gång.
Woho!
Men de va iaf skönt o komma hem tillslut. En värmande dusch o litet FriscoMål från Max så vart jag människa igen.
C kom hit o hängde gäng sen.
Tittade på körslag o lite allt möjligt.

Suttit o avverkat min 6.30h på jobbet idag. Lagom kul.
Slutade med att jag köpte en ny FM sändare till bilen. Med inbyygd Mp3a och med USB-port o minneskortsläsare. 198:- med frakt. Bra skit hoppas jag!
Så man kan väl säga att jag inte höll mitt löfte om att inte beställa nåt från nätet denna månad.
Jag har alltså syndat o beställt ordentliga jävla super vinterskor, en dunjacka på Rean, en massageaparat (INTE EN MR RABBIT!) utan en vanligt batteridriven liten sak som man kan massera sina ömmande muskler, eller Abbie med. SLUTA tänk snusk, o FM sändaren. Annars så har jag hållt mig! ;)

Jag känner mig äcklig oxå.
Smorde ju en del med Helosan på ryggen när tattueringen va ny. O de blir att man smörjer lite här o var när man ska smörja själv. Inte de lättaste. Så de blev väl rätt mycket smörj i nacken oxå. Så nu har jag en massa utbölingar i nacken o ner på ryggen.
BLÄ.
Bort med dom!

Nu är de Söndag o just nu är de LA Ink.
Efter det Ensam Mamma Söker... :)


Ha de gött, haj.

Inga kommentarer: