söndag 30 november 2008

Dagen efter

Hade en riktigt rolig kväll igår!
Tack alla som kom o gjorde den till de de blev :)
Sjävklart synt åt dom som inte kunde komma...
Maten va god, efterätten likaså. Tror vi allihopa blev lite förvånade faktiskt :P
Synd att inte alla fick banor bredvid varandra sen... som var bestämt...
Jag sööög verkligen på bowlingen. Jisses! Jag brukar ändå ha rätt mycket flyt annars, haha.
Drack den nya xidern igår. Vit o glittrig! o riktigt god oxå.
Det blev en hel del drickande. Men lyckades o hålla de på ganska så fin nivå ändå :P
Efter bowlingen drog vi vidare till Harrys/Bk. Fick med oss ett gäng underåriga, men den gamla städerskan fixade in dom. Vet dock inte vad jag sa till Magnus.. men de funka tydligen.
Sen var dans på hög nivå o ett hejdundrans mingel.
Sprang ut ibland o hälsade på andra vänner som va inne på andra ställen. Kom bort från mina vänner. Ibland kändes de som jag var som enn bortsprungen Iller där inne :)
Men kul hade jag! Hade ett nytt nummer i mobilen oxå... wittawiiu.
Synd att A blev lite dålig,o fick tandvärk mitt i allting :(
Men hon var stark o stod ut med oss ändå.
Blev taxi hem efter 3 nångång. Inge fylle mat... tror vi helt glömde bort det.
Somnade runt 6 nångång.. de snurrade lite, så att säga.
Vaknade av jävla bajs larmet kl 8.30! mobilen låg i hallen. Dödsstraff på det!
Men somnade om iaf o gick upp nångång vid 12. Helt sjukt mörkt ute idag, så de va ju helt omöjligt o piggna till.
Resten av dagen har vart slapp.
Var borta hos C förut o käkade en barnpizza.. precis lagom mycket.
Nus ka jag göra lite matlåda tills imorrn. Kolla klart på Erik&Mackan, sen är de väl dags för sängen ännu en gång.

Jag behöver en varelse att söndags mysa med...
Sjukt bra låt med Pink.


Inga kommentarer: