måndag 3 november 2008

Paniken utbryter

Fick just reda på att det inte kommer vara nån söndags produktion i december...
Fan.
De betyder att jag måste sätta upp mig på fredagar istället...8h...utan provosion... bajs?
Nu måste jag VERKLIGEN hitta nånting nytt/mer till december... får panik av allt jävla skit med jobb hit o dit... GAH! Hjälp mig Björn Ulveus.

Ett litet ljus i vardagen är att jag hittade ett fynd på Tradera, min älsklinga parfym. Självklart har jag inte råd med den stora flaskan, men jag fick iaf provflaskan för 29kr!
En samma likadan som jag hade sist. De sjuka är att de räcker med en droppe, sen doftar man ljuvligt hela dagen.. aahhh.. :P
Viktor&Rolf - Flowerbomb. Som jag har tjatat.

Annars är de kallt o jävligt. Ska ringa o kolla priser på vinterdäck imorrn. Däckonline.se hade för 1440:- så är de inga som slåt dom så blir de o beställa... jajjabulle.

Är inte jättenöjd med min nya mobil. Fan. Skit. JAg blir liksom irriterad på småsaker som man inte kommer åt eftersom det är touch screen o man måste navigera med fingret!
T.ex när man skriver sms, så är de skit svårt o flytta pekaren till ett ord, om man typ ska ändra det, eller lägga till nån bokstav. I-landsproblem?
Men den är ju rosa... *host*

Nu ser jag att klockan redan är 20.15... vilket betyder att jag snart får gå hem ju!
Guuuuld.

Hej svejs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

För fyra däck?

Nica Hansson sa...

I vilken värld lever du i?
2st!